• Reklam

Labans griseri

Övrigt

Re: Labans griseri

Inläggav Bananskalle » fre 12 okt 2018, 19:54

Några Arboga 7,2% på schemat? :tongue:
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem

Reklam

Inläggav Laban » sön 14 okt 2018, 17:06

Var bjuden på kalas igår och gjorde ett sista försök att bli fuller men den nedrans alkoholen tar inte längre. Jag blir inte gladare, bara trög och svamlig. Efter att ha druckit kanske 4 liter öl/dag i en vecka får det nu bli ett uppehåll. Däremot fortsätter jag med pizza varje dag ett tag till. Fan vad fint det är.
Hemmagjord hårdrock:
http://www.manthraah.com
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem

Inläggav Bananskalle » sön 14 okt 2018, 21:57

Det där är intressant, med alkohol som inte gör en galen och sprallig.

Man är liksom klar i knoppen förutom att munnen och lemmarna inte funkar till 100%. I bästa fall vingar man in i något, som går sönder, men kan inte föra ett förståeligt resonemang.

Jag tror det beror på sällskapet. Är man bland tråkiga människor blir fyllan bara fel.
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem

Inläggav vikko98 » sön 14 okt 2018, 23:42

Meh, n00bs... Man får dricka dubbelt så mycket dubbelt så fort. Typ en kvarting på max en timme...

/Niklas
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem

Inläggav Laban » mån 15 okt 2018, 12:49

Jag tror att ni båda har rätt. Fyllans rolighet är helt klart beroende av sällskap men inte så till den grad att den helt uteblir i fel sällskap. Ju fler dagar man varit full desto svårare blir det att uppnå det rätta ruset. Detta märkte jag på Sweden rock förra året där vi körde en femdagars. Sista dagen var det verkligen extremt tungt att komma igång. Man drack och drack men bakfylleångesten fortsatte skina igenom trots att man börjat bli full. Lösningen var som vikko säger att bara öka tempot för att nå en högre promillenivå. Till slut var all ondska borta och kvar fanns bara den så behagliga festivaleuforin. Jag nådde aldrig dit i lördags och det var nog bra. Min lever är knöst.
Hemmagjord hårdrock:
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem

Inläggav vikko98 » mån 15 okt 2018, 19:31

Fast när jag gör sådana saker, som jag inte gjort på evigheter nu, så brukar det oftast sluta med grovhångel med toaholken...

/Niklas
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem

Inläggav Laban » tis 30 okt 2018, 17:22

Det här är för jävligt! Min lunchrestaurang försöker med fulknep och bytte ut sina tallrikar mot nån ny lyxig gourmetvariant dvs det får inte plats lika mycket mat längre. Detta stoppar som tur är inte mig och jag har börjat ta två gånger ganska ofta istället.

För övrigt börjar griseriet ge önskat resultat nu. Ett par personbästa tangerade och ett slaget så det är väl bara att köra vidare tills magen spricker.
Senast redigerad av Laban tis 30 okt 2018, 17:23, redigerad totalt 1 gång.
Hemmagjord hårdrock:
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem

Föregående

Återgå till Off topic