• Reklam

Labans griseri

Övrigt

Re: Labans griseri

Inläggav Laban » tis 09 apr 2019, 16:14

Sådär då, 3 månaders bantning är nu förbi och nedan är resultatet. Fan så fint att få äta lite spagetti igen.
Hemmagjord hårdrock:
http://www.manthraah.com
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem

Reklam

Inläggav Urban » ons 10 apr 2019, 21:31

Snyggt jobbat!
:thumbup:
Användarvisningsbild
Urban
Medlem
Medlem

Inläggav Bananskalle » mån 24 jun 2019, 22:23

Ofett :angry:
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem

Inläggav Pata » tor 16 apr 2020, 09:27

BUMP.
Användarvisningsbild
Pata
Medlem
Medlem

Inläggav Ilja » tor 16 apr 2020, 12:19

Laban skrev:Sådär då, 3 månaders bantning är nu förbi och nedan är resultatet. Fan så fint att få äta lite spagetti igen.
w_q1IUjE1R42.jpg

Jason Momoa vid inspelningen av Aquaman.
Användarvisningsbild
Ilja
Medlem
Medlem

Inläggav Laban » fre 17 apr 2020, 10:18

Lägesuppdatering:
Avkomman infann sig till slut i augusti 2019 och det ohämmade superiet fick det efterlängtade naturliga avbrottet. Nu ska det alltid åkas hem vid klockan 19 för att slyngeln ska sövas och man hinner aldrig bli full om man inte går ut väldigt hårt. Den enda chansen har varit när man ensam får komma iväg på events som konserter eller skit med jobbet och man kan komma hem när och i vilket skick man vill. Livet är helt klart tråkigare men min kropp är nog tacksam. Sedan karantänen började blir det dock inte mycket av detta heller. Jag har fan inte varit full sen i februari.

Gällande ätandet körde jag en svull- och träningsperiod under hösten. Blev tjock och bantade sen framgångsrikt under februari och mars inför den planerade kanarieresan. Resan ställdes såklart in så nu äter jag igen. Jag försöker också göra vad jag kan för att rädda världsekonomin så jag har pausat mitt månatliga aktiesparande på 10k/månad och försöker nu lägga så mycket pengar jag kan på löpande konsumtion. Detta leder till en jävla massa hämtmat, mycket lyxpizza och annat gott, så jag räknar med att vara halvtjock lagom till sommaren igen. Förhoppningsvis går processen lite långsammare tack vare minskad alkoholkonsumtion. Crossfitfabriken har dock öppet fortfarande så nu går det ganska bra med gympandet. Mycket mat, lite alkohol och mycket gympa är tydligen bra för kroppen.
Hemmagjord hårdrock:
http://www.manthraah.com
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem

Inläggav Phompecture00 » tor 20 aug 2020, 14:25

Laban skrev:Sådär då, 3 månaders bantning är nu förbi och nedan är resultatet. Fan så fint att få äta lite spagetti igen.
w_q1IUjE1R42.jpg

Till och med 30 månaders kost skulle inte räcka för mig för en sådan siffra! bravo! Jag äter för mycket hela tiden, och det är överviktigt, men nyligen har jag sparat på mat eftersom min fru var utan arbete och vår familjebudget minskades, tappade några kilo vikt, men det är min gräns
Phompecture00
Medlem
Medlem

Föregående

Återgå till Off topic