Henkie skrev:Vi har erbjudit dig moderatorskap!
Du kan få det utan att bli aktiv i gruppen, som ett tecken på vår kamratskap.
Henkie skrev:Äh, det är ju samma djur!
Berätta mer, för ditt svar är onekligen kryptisktHoboTLB skrev:Jag såg en bäver igår.
Bananskalle skrev:Berätta mer, för ditt svar är onekligen kryptisktHoboTLB skrev:Jag såg en bäver igår.
vikko98 skrev:När jag tänker tillbaka på forumets "storhetstid" så vill jag minnas det som att det var runt 20-25 medlemmar som allt kretsade kring samt att den klicken i princip ignorerade alla utom sig själva. Är det det ni vill komma tillbaka till? GMFs plank var mycket mer öppet i den bemärkelsen och jag får nog säga att det har varit mer öppet för alla här på Diskant de senaste månaderna än vad det någonsin har varit.
/Niklas
Bananskalle skrev:Stelin skrev:Det kan du undersöka när du blivit medlem.
LOL
Jag kommer inte att bli medlem. Jag kommer köra battles på mitt egna gratisforum med noll besökare. Är man intresserad av att deltaga och/eller lyssna är det på gratisforumet samtliga battle-aktivitet kommer initieras och följas upp. Leder skiftet av arena till ett ännu lägre deltagande så har alla kämpar vid tillfället då diskant tydligen skall läggas ned (feb -18) presterat 15 battles och ~130 låtar. Det är ju lätt en tillräcklig mängd material för många nyutgåvor och re-masters, eller? Jag förutspår många best of-utgåvor på mitt gratisforum. Det kommer att bli svinfett.
Eftersom vi uppstått ur dåtid, existerar i nutid och siktar mot framtid så arbetar vi i första hand för kamratskap.
Ungefär som på diskant när det var fler än två aktiva medlemmar.
Vi uppmuntrar det successiva införandet av jargong så att ingen ska bli kränkt av kränkande behandling.
Vi uppmuntrar troll att röra om i grytan.
Vi uppmuntrar med andra ord det som är förbjudet på andra forum.
För vi vet att vi ur dåtid, i nutid och för framtid enbart kan skapa ett vettigt forum om folk faktiskt kan känna samhörighet på ett djupare plan än runt gitarren.
Kamratskap......kvalitén på kamratskapet, resultatet av det starka kamratskapet, är tydlig på diskant. Man orkar inte klicka med sin smartphone och låter forumet dö.
Du inser säkert att om facebookgruppen innehåller f.d diskantmedlemmar och att klimatet skall vara diskantklimat kommer också framtiden ofelbart följa diskant.
Men! Förutom de anledningar jag tidigare beskrivit i ett annat inlägg (fb suger pung som forum) så finns det en emotionell och högst personlig anledning till att jag tycker att facebookplanket suger fet sossepung - och det är att man låter detta forum, med all information och historik samlad på ett bra sätt, dö. Anledningen är tydligen att man inte orkar klicka med mus/smartphone någon extra gång? Då är man helt enkelt för sossig för att jag skall vilja umgås med dessa personer.
Vårt forum har inte några regler (även om vi såklart kan radera/banna genuint jävla dryga troll eller uppenbart olämpliga inlägg).
Moderatorgruppen är alldeles för sossig och homogen. Du är Henkies troll och Andreas L är en bot.
Bananskalle skrev: [...] anledning till att jag tycker att facebookplanket suger fet sossepung - och det är att man låter detta forum, med all information och historik samlad på ett bra sätt, dö
Moderatorgruppen är alldeles för sossig och homogen. Du är Henkies troll och Andreas L är en bot.
Användare som besöker denna kategori: Google Adsense [Bot] och 1 gäst