Anderssown skrev:Fan, om jag ändå bytt till mig den där samicken av Kitte.. bilden hade ju varit så mycket bättre![]()
danix skrev:Anderssown skrev:Fan, om jag ändå bytt till mig den där samicken av Kitte.. bilden hade ju varit så mycket bättre![]()
Det beror ju naturligtvis på vilken gitarr bytet avsåg... Korea tidigt 90 kan vara rätt sexigt (uppenbarligen)
danix skrev:Anderssown skrev:Fan, om jag ändå bytt till mig den där samicken av Kitte.. bilden hade ju varit så mycket bättre![]()
Det beror ju naturligtvis på vilken gitarr bytet avsåg... Korea tidigt 90 kan vara rätt sexigt (uppenbarligen)
ministrumpan skrev:danix skrev:Anderssown skrev:Fan, om jag ändå bytt till mig den där samicken av Kitte.. bilden hade ju varit så mycket bättre![]()
Nää nää Skåne mitten på 80-talet
LordoftheStrings skrev:Ajaj, hade jag haft användning för den hade jag kanske köpt den
*DNS* skrev:Fin tråd!
John the Revelator skrev:Aliendealer har ingen Steinberger?
HRJ skrev:Sweet tapet, men ingen bård?
willford skrev:Har precis photoshoppat in ansiktet från ministrumpans profilbild till gitarrbilden och mailat ut till hela skoldistriktet i Skåne.
Tack till fissdur och John the Pervolator för hjälpen med mailadresserna!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst