• Reklam

Multi-quote?

Buggar, Frågor, Förslag, Synpunkter m.m

Multi-quote?

Inläggav Sjusovaren » tor 06 jan 2011, 11:27

Går det att fixa? Enda sättet jag hittat på detta forum är att högerklicka "citera"-knappen, trycka på "öppna i ny flik", kopiera texten som blir, klistra in den i ens "riktiga" post och göra likadant med alla posts man vill citera vilket känns rätt omständligt. Därför skulle det vara jättefint med en knapp som gör att man kan quota flera på ett enklare sätt. :smile: Om jag nu inte missat en sådan redan existerande knapp. :blush:
Användarvisningsbild
Sjusovaren
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2191
Blev medlem: lör 07 feb 2009, 18:12
Ort: Sigtuna

Reklam

Re: Multi-quote?

Inläggav Disktant » tor 06 jan 2011, 12:10

Markera den första text du vill citera och klicka på knappen citera
då börjar ditt inlägg att skapas, under detta inlägg hittar du fler inlägg som du kan fortsätta att citera ifrån
Användarvisningsbild
Disktant
Admin
Admin
 
Inlägg: 3381
Blev medlem: sön 19 aug 2007, 19:49

Re: Multi-quote?

Inläggav Reckless Mike » tor 06 jan 2011, 12:11

Sjusovaren skrev:Går det att fixa? Enda sättet jag hittat på detta forum är att högerklicka "citera"-knappen, trycka på "öppna i ny flik", kopiera texten som blir, klistra in den i ens "riktiga" post och göra likadant med alla posts man vill citera vilket känns rätt omständligt. Därför skulle det vara jättefint med en knapp som gör att man kan quota flera på ett enklare sätt. :smile: Om jag nu inte missat en sådan redan existerande knapp. :blush:


Någon sån knapp blir det inte förrän vi har fått vår plussettknapp!
Sent without Tapatjafs
Användarvisningsbild
Reckless Mike
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 14446
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 08:55
Ort: Dalom

Re: Multi-quote?

Inläggav Sjusovaren » tor 06 jan 2011, 14:22

Disktant skrev:Markera den första text du vill citera och klicka på knappen citera
då börjar ditt inlägg att skapas, under detta inlägg hittar du fler inlägg som du kan fortsätta att citera ifrån

Aha, då hänger jag med! Lite annorlunda från vad jag är van med, men detta funkar ju helt klart också! :thumbup:
Senast redigerad av Sjusovaren tor 06 jan 2011, 14:22, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Sjusovaren
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2191
Blev medlem: lör 07 feb 2009, 18:12
Ort: Sigtuna


Återgå till Buggar, Frågor, Förslag, Synpunkter m.m

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam