• Reklam

Tråden om Pakistan borttagen

Buggar, Frågor, Förslag, Synpunkter m.m

Tråden om Pakistan borttagen

Inläggav Pellesnusk2000 » tis 01 jan 2008, 15:59

Verkar som om tråden om Pakistan tagits bort.

Frågor:

* Skall detta tolkas som att liknande trådar inte bör skapas?

* Eller skall det tolkas som att det är OK med sådana trådar, men att de kan komma att kastas efter ett tag?

* Eller var det nåt enstaka inlägg på slutet (som jag aldrig hann se) som gjorde att hela tråden kastades?

Förslag:

Skulle man inte kunna göra som på Flashback(?), där trådens rubriklänk ligger kvar i det ursprungliga forumet, men själva trådsidan (eller enstaka inlägg) ersätts med en kort motivering av moderatorn som kastat tråden? En ambitiösare variant skulle kunna vara att spara trådens innehåll i "soptunnan" och låta moderatorns motivering länka dit. På så vis skulle ingen behöva leta efter försvunna trådar, och det blir lättare att förstå hur moderatorn tänkte när tråden kastades.
Envar som röstar på "Arbetarepartiet", röstar för familjebandens upplösning, barnens förvildning och sedernas förfall
Pellesnusk2000
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 13:33

Reklam

Re: Tråden om Pakistan borttagen

Inläggav eviln » tis 01 jan 2008, 16:01

Nej, det var nog ett misstag (det var inte jag som tog bort den). Den skulle på sin höjd ha låsts.
Inlägg som inte inehåller något direkt kriminellt, anstötligt eller direkt provocerande ska naturligtvis inte fösvinna.

Sorry.

Edit: Förtydligade.
Senast redigerad av eviln tis 01 jan 2008, 16:15, redigerad totalt 1 gång.
-"I think music will do just fine without a 'music industry'. Thanks."

petsematary skrev:Vet inte ens vad ett basbelopp är men jag antar att du ska banklåna för att köpa en ny bil. Låter ju vettigt.
Användarvisningsbild
eviln
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2303
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 01:43


Återgå till Buggar, Frågor, Förslag, Synpunkter m.m

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster

  • Reklam