• Reklam

Amp Healer lämnar Diskant

Förstärkarbyggen, Rörfrågor m.m

Re: Amp Healer lämnar Diskant

Inläggav Amp Healer » lör 29 dec 2007, 20:49

Önskar någon sätter ett hänglås på WoR för uppebart är det så att hans intresse har mer med att provosera o argumetera än prata stärkare o gitarrer.

Fick x antal person påhopp på ljudbojen efter försökt vara behjälplig i Tesla troden.
Det får mig att undra om Diskant är mer intresserad av behjälpliga personer eller dom som bara provoserar?
Amp Healer
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 22
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 01:33

Reklam

Re: Amp Healer lämnar Diskant

Inläggav frans » lör 29 dec 2007, 20:51

nu borde jag kanske inte lägga mig i det här men är det inte bojens moderatorer du borde prata med om det var där han gjorde påhoppen?
var klok nog att byta bort mitt förra namn som var "späck"...
Användarvisningsbild
frans
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1281
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 23:35
Ort: göteborg...

Re: Amp Healer lämnar Diskant

Inläggav eviln » lör 29 dec 2007, 20:53

Amp Healer skrev:Önskar någon sätter ett hänglås på WoR för uppebart är det så att hans intresse har mer med att provosera o argumetera än prata stärkare o gitarrer.

Fick x antal person påhopp på ljudbojen efter försökt vara behjälplig i Tesla troden.
Det får mig att undra om Diskant är mer intresserad av behjälpliga personer eller dom som bara provoserar?


Hur jag än gör så kan jag bara moderera i det här forumet.
Jag tycker du gjorde ett bra jobb i Tesla tråden och var behjälplig på alla sätt.
Men som sagt, diskant är diskant och ljudbojen är ljudbojen.

Du måste själv avgöra vad du tycker är rätt eller fel.
Jag och övriga diskan ser jättegärna att du stannar men du avgör naturligtvis själv.

Stänger den här tråden nu.
-"I think music will do just fine without a 'music industry'. Thanks."

petsematary skrev:Vet inte ens vad ett basbelopp är men jag antar att du ska banklåna för att köpa en ny bil. Låter ju vettigt.
Användarvisningsbild
eviln
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2303
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 01:43


Återgå till Rörforum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam
cron