• Reklam

Pedalsteel Gitarr AWH Custom D10

Musikinstrument
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Pedalsteel Gitarr AWH Custom D10

Inläggav timcarlstedt » lör 21 apr 2012, 15:04

Telefon: 073-5014628
Län: Stockholm
Pris: 10000
Länk till annonsen på diskant.se

Halloj!

Nu är det dags för en uppdatering på Pedalsteel fronten och tänkte göra mig av med min AWH Custom D10 som jag köpte i somras. Den har 2 halsar, en med Nashville E9 och en med Texas C6. 8 fotpedaler och 4 knäspakar. av dem fungerar 3 fot + 4 knä på E9 och 5 fot och 2 Knä på C6.

Gitarren har nyligen blivit reparerad av mig och fungerar nu klockrent. Detta är en steel för såväl nybörjare och lite mer avancerade.

Den har även höjdjusterbara ben och det medföljer ett Case som är proffsigt hemmabyggd utav föregående ägare som vad jag förstått var snickare.

Gitarren finns just nu i Svalöv men den kan även finnas i sthlms trakten för den som är intresserad.

Bild
Bild
Bild

// Timpa
Senast redigerad av timcarlstedt lör 28 apr 2012, 14:51, redigerad totalt 2 gånger.
timcarlstedt
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 21 apr 2012, 14:55

Reklam

Återgå till Säljes - Musikinstrument

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster

  • Reklam
cron