• Reklam

Elgitarr till 10-åring

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Elgitarr till 10-åring

Inläggav Rob » sön 03 jul 2016, 12:11

Telefon: 0793345033
Län: Örebro
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Grabben vill börja spela elgitarr så jag letar efter en passande elgitarr. Tänker att en 3/4 kan vara lämplig, jag har både en standard Strata och en Les Paul och de känns lite stora.
Senast redigerad av Rob mån 15 aug 2016, 14:42, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
Rob
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 175
Blev medlem: tor 17 jan 2008, 09:22
Ort: Örebro

Reklam

Re: Elgitarr till 10-åring

Inläggav jasså » fre 08 jul 2016, 15:11

Som 10-åring kommer han snart att braka iväg i växten. Du kan lika gärna leta efter en juste normalgitarr som han sen kan behålla och mecka med ifall andan faller på. Finns en uppsjö av både märkes- och kopiagitarrer begagnat numera som är fullt spelbara med rätt justering. Får jag också föreslå en bra processor till alla sammanhang med många möjligheter. Tex zoom´s senare burkar. Då funkar hörlurar, mp3-högtalare, gitarrförstärkare, stereon, PA´t - ja allt möjligt som volymleverans.
jasså
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 205
Blev medlem: mån 21 jan 2008, 16:17


Återgå till Köpes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

  • Reklam