• Reklam

Snygg jävla finhals i exotiskt/exklusivt material

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Snygg jävla finhals i exotiskt/exklusivt material

Inläggav Robert » fre 10 nov 2017, 18:19

Telefon:
Län: Västra Götaland
Pris: 123
Länk till annonsen på diskant.se

Eftersom jag skall vara så jävla fin i kanten och inte vill spela på sånt som duger fint åt alla andra så är jag ute efter en hals gjord av något lite annorlunda material. Cocobolo, bloodwood, wenge, goncalo alves, eller något annat coolt som jag inte känner till. Vacker ådring och förföriska nyanser i färgen är sånt jag är ute efter. Halsen skall på en telekropp, så 56mm bolt on är krav. Själva modellen i sig däremot, huvudform, antal band, profil etc är mindre viktigt. Överaska mig så får vi se!

Eftersom vi inte vill uppröra några advokater eller miljöbyråkrater kommer jag naturligtvis att insistera på att få se fullständig CITES-dokumentation innan köp :roll:
Robert
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 73
Blev medlem: tor 13 jan 2011, 20:37

Reklam

Återgå till Köpes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

  • Reklam
cron