• Reklam

Fender Precision Highway I mot ...

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Fender Precision Highway I mot ...

Inläggav Arreborn » sön 09 mar 2008, 23:39

... elgitarr av någon form. Gärna en Strata eller Tele. Jag förväntar mig knappast något slags lavin av erbjudanden, men ni som (mot förmodan) ändå är intresserade är våldsamt välkomna att komma med förslag!

Bytesvärdet är väl en 4 500 spänn, någonting. Där i krokarna, i alla fall. Basen är i fin-fint skick.

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit detta i olika annonssammanhang genom åren som jag ägt basen, men: Snajdig tretonssunburst och rosenträbräda. Föredömligt lätt och skönt resonant kropp i vad som verkar vara två delar (det är förbaskat svårt att se skarven). Inga som helst fel på mekanik, stall eller mikrofon. Den både låter och spelar förträffligt. Jag har aldrig behållit en bas så länge som jag har haft kvar den här. Ett gott betyg, kan jag meddela!

Just det. Gigbag av vanlig, rejäl (hehehe) Fender-modell ingår. Liksom taggar, och hela rasket.

Vi finns i Uppsala. Jepp!
Användarvisningsbild
Arreborn
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 369
Blev medlem: ons 02 jan 2008, 23:48
Ort: Uppsala

Reklam

Re: Fender Precision Highway I mot ...

Inläggav Arreborn » sön 16 mar 2008, 15:50

BRUNK!
Användarvisningsbild
Arreborn
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 369
Blev medlem: ons 02 jan 2008, 23:48
Ort: Uppsala

Re: Fender Precision Highway I mot ...

Inläggav mishral » fre 04 apr 2008, 14:56

Ah man! Jag skulle gärna vilja byta min strata mot den dä� Men det är�og inte aktuellt eftersom det är � Squire som med de nya mickarna, plekskyddet och stall/stämmi�r antagligen kommer upp i max 3000 i värde.�
mishral
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör 29 dec 2007, 16:29
Ort: Göteborg


Återgå till Bytes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster

  • Reklam