• Reklam

svart Duncan invader bytes mot: gone till drakpack

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Re: svart Duncan invader bytes mot:

Inläggav drakpack » sön 30 dec 2007, 10:55

Tjenare!

Vad är det som du inte gillar med Invadern?
Jag är ute efter ett lite "middigare" ljud och jag har en svart JB men jag vet inte om jag vill göra mig av med den ännu :?
Användarvisningsbild
drakpack
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 588
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 10:46
Ort: Uddevalla

Reklam

Re: svart Duncan invader bytes mot:

Inläggav Nilo » sön 30 dec 2007, 14:51

öööh, detta kan låta konstigt, men det är bara utseendet jag inte gillar :blackeye: . i övrigt är det en riktigt bra mick för de som gillar SD ljudkaraktären men inte har en riktigt så varm gitarr som en les paul ller andra gitarrer i mahogny.
har man floyd på guran är detta en riktigt bra mik för att kompensera bortfallet av bas... :thumbup:

samt att den är extremt stark i mellanregistret, så är det det du är ute efter så testa den...

är du intresserad av ett byte så maila mig via profilen, eller om du är lat: :big:
slash620(a)hotmail.com
Användarvisningsbild
Nilo
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5360
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 12:43
Ort: Ystad: skåne: Sverige

Re: svart Duncan invader bytes mot:

Inläggav drakpack » sön 30 dec 2007, 19:43

Nilo skrev:öööh, detta kan låta konstigt, men det är bara utseendet jag inte gillar :blackeye: . i övrigt är det en riktigt bra mick för de som gillar SD ljudkaraktären men inte har en riktigt så varm gitarr som en les paul ller andra gitarrer i mahogny.
har man floyd på guran är detta en riktigt bra mik för att kompensera bortfallet av bas... :thumbup:

samt att den är extremt stark i mellanregistret, så är det det du är ute efter så testa den...

är du intresserad av ett byte så maila mig via profilen, eller om du är lat: :big:
slash620(a)hotmail.com


Tjena! Jag har precis fått ett erbjudande om en Dimebucker för 600:- :? hur mycket vill du ha för din Invader :question:

EDIT: såg att du vill ha 600:-.............ska fundera ett tag.
Senast redigerad av drakpack sön 30 dec 2007, 20:02, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
drakpack
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 588
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 10:46
Ort: Uddevalla


Återgå till Bytes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

  • Reklam