• Reklam

Gibson SG Faded mot ESP Horizon t.ex.

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Gibson SG Faded mot ESP Horizon t.ex.

Inläggav salerno1990 » tor 25 jul 2013, 15:40

Telefon: Mail
Län: Västra Götaland
Pris: 5000
Länk till annonsen på diskant.se

Hej,
Har en Gibson SG Faded i nästintill nyskick. Skulle vilja byta denna mot en ESP Horizon FR-II / ESP Horizon NT-II / ESP Horizon E2. Självklart får köpare min Gibson + en summa pengar vid byte mot någon av ovanstående gitarrer. Denna summa kommer vi överens om hur mycket det blir beroende på vilken Horizon modell och skick gitarren är i.

Min Gibson köptes på 4 sound i Göteborg år 2008? och har bara haft en ägare (mig). Pris kan diskuteras beroende på vilken gitarr jag blir erbjuden.

LTD MH-1000 Deluxe är jag också sugen på..... Andra förslag på gitarrbyten godtas!

Bor i Göteborg och ser helst att vi kan träffas och provspela gitarrerna. Lägger upp några bilder så ni ser att den är i kanonskick.
Bilagor
salerno1990
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 25 jul 2013, 14:57

Reklam

Re: Gibson SG Faded mot ESP Horizon t.ex.

Inläggav salerno1990 » fre 26 jul 2013, 13:59

Affär avslutad.
Bytte min Gibson + 1000 kr mot LTD MH-1000 Deluxe. Båda gitarrer var i bra skick.

Fan vilket bra ljud LTD har asså.
Bilagor
salerno1990
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 25 jul 2013, 14:57


Återgå till Bytes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

  • Reklam