• Reklam

BYTES: Superstrata, 2xsinglecut, mm..

Instrument & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

BYTES: Superstrata, 2xsinglecut, mm..

Inläggav Lurwas » tor 21 aug 2014, 10:46

Telefon: 0707711565
Län: Västra Götaland
Pris: 11111
Länk till annonsen på diskant.se

Erbjudes:

Yamaha AES920
Bild
viewtopic.php?f=23&t=46071

Yamaha AES820
Bild
viewtopic.php?f=23&t=46072

Yamaha RGX620Z
Bild
viewtopic.php?f=23&t=51656

Yamaha PAC912J
Bild
viewtopic.php?f=23&t=47182


ÖNSKAS:
Gibson SG, med inlägg, bindings etc.. Typ en standard. Helst i heritage cherry. Inte för jäkla ljusröd i alla fall. Bajsbrun går bra!
Fender Jaguar, VI, jazzmaster, eller annan ball offset så som Schecter Ultra VII, Airline-grejer, firebird-grejer, etc etc..
Någon fräck telecaster kan funka med. Sugen som fasen på en rosa Paisley. Kanske även en butterscotch, mm.mm... Shoot!

Jag har tidigare fått bytesförslag på olika LP's. Det enda som skulle kunna vara aktuellt i LP-väg är i stil med standard faded etc.. En blekfis helt enkelt!
Byten med pengar plus och minus, flera guror mot en etc är öppet för förslag och diskussion.
Dra gärna ett PM eller mail, jag är trög på att läsa forumposter ibland! :wink:

Tillägg:
Kan även tänka mig någon tuff sjua med fast stall. Någon ball Reverend, eller annan udda fågel.
Senast redigerad av Lurwas fre 20 feb 2015, 13:28, redigerad totalt 2 gånger.
Bild
Användarvisningsbild
Lurwas
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 916
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 14:09
Ort: Uddevalla

Reklam

Återgå till Bytes

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

  • Reklam
cron