• Reklam

matamp minimat bortbytt

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

matamp minimat bortbytt

Inläggav mrock » mån 07 jan 2008, 19:18

Otroligt trevlig liten rörstärkare på 4 w. Låter kanon och kan, tack vare inbyggd powersoak, maxas var du än bor. Förutom detta får du en boost som du kan switcha med medföljande fotkontroll, DI och konstlast som kopplas in om du inte har högtalare inkopplade. Du kan läsa mer på http://www.matamp.co.uk/minimat.htm, skillnaden är att min har germaniumboost. Lite ljudklipp http://www.matamp.co.nz/soundclipsmatampminimat.htm
3500 riksdaler vill jag ha.
EDIT: kan tänka mej billigare förstärkare typ peavey bandit eller liknande transistor/moduleringsförstärkare i delbyte eller mindre rörkombo typ laney lc15 eller fender pro junior som byte. Har du något annat är det ju bara att prova.

Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av mrock tor 24 jan 2008, 00:03, redigerad totalt 4 gånger.
mrock
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 180
Blev medlem: mån 31 dec 2007, 12:02
Ort: Alingsås

Reklam

Re: matamp minimat

Inläggav Jesperado » tor 10 jan 2008, 18:26

Den var stenhård den där! :evil:
Hur låter den?
Användarvisningsbild
Jesperado
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 13:27
Ort: Skåneland

Re: matamp minimat

Inläggav mrock » tor 10 jan 2008, 19:21

De beskrivningar jag hör är Orange/vox. Matamp är, om jag förstått allt rätt, ena halvan av Orange och har byggt vidare på handbyggd tradition där orange började masstillverka. Med andra ord är det en handbyggd, engelsk stärkare vi pratar om.
mrock
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 180
Blev medlem: mån 31 dec 2007, 12:02
Ort: Alingsås


Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster

  • Reklam
cron