• Reklam

Randall Isolation 1x12 SÅLD

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Randall Isolation 1x12 SÅLD

Inläggav Goddamn » tor 27 mar 2008, 10:01

Säljer en helt ny Randall Isolation Låda. Perfekt för den som vill spela in hemma.
Den har stått oanvänd i min garderob sedan januari då den är köpt ny från tyskland.
Säljes för 4500kr. Köptes i januari ny för 5500:-

Ring mig på 0731509977

Eftersom jag är lat så kopierar jag info från musikbörsens hemsida:



Randalls ISOLATIONâ„¢ BOX erbjuder en revolutionerande lösning för musiker och ljudtekniker att förmedla det sanna ljudet från sina förstärkare och instrument i en avskärmad miljö utan störande kringljud. Lådan är noga konstruerad för att skapa ett neutralt gitarrljud. Anslut en kabel från högtalarutgången på förstärkaren till ISOLATIONâ„¢ BOXEN och du är klar. Inne i ISOLATIONâ„¢ BOXEN finns ett svanhalsfäste för en mikrofon. I inspelningssammanhang kan du spela in med förstärkaren på högsta volym för att få rätt ton utan att behöva micka upp en öronbedövande högtalarlåda.

ISOLATIONâ„¢ BOX - Stäng in ditt ljud och lyft dina inspelningar eller livespelningar till en ny nivå! ISOLATIONâ„¢ BOXEN för gitarr är bestyckad med en 12" Celestion Vintage 30 element. Kabinettet är gjort av 7-lagers solid björkplywood.
Effekttålighet:
60W
Impedans:
8 Ohm
Bild
Senast redigerad av Goddamn ons 02 apr 2008, 20:47, redigerad totalt 3 gånger.
/ Ola
Användarvisningsbild
Goddamn
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2103
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 08:12
Ort: Stockholm

Reklam

Re: Randall Isolation 1x12 ny.

Inläggav southbeck » tor 27 mar 2008, 10:46

Några byten?
Hur mycket låter det egentligen? Ok förstår att det är svårt att svara på men. Jag bor i studentkorridor och behöver får ner nivån när jag spelar in. Ganska lyhört är det.
southbeck
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1520
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 02:17

Re: Randall Isolation 1x12 ny.

Inläggav Goddamn » tor 27 mar 2008, 10:58

Jag har provat den med en ENGL savage på 120 Watt och då kör jag med jävligt hög volym ut från den. Ljudet ut från lådan är mkt lägre och viktigast så är basresonanserna(som gärna går vidare till klagande grannar) som bortblåsta.

Om byten så är jag inte ute efter något speciellt för tillfället men har du nåt kul så prova :mrgreen:
Senast redigerad av Goddamn tor 27 mar 2008, 11:00, redigerad totalt 1 gång.
/ Ola
Användarvisningsbild
Goddamn
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2103
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 08:12
Ort: Stockholm


Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster

  • Reklam