• Reklam

Borta...

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Borta...

Inläggav zeke.tmo » ons 15 apr 2015, 10:41

Telefon:
Län: Västmanland
Pris: 6500
Länk till annonsen på diskant.se

Jaha, låter inte som jag tänkt mig. nu är smekmånaderna slut ( Hjälp det är ett dist monster, och jag som trodde jag var "IA" )

Säljer Irt riggen, Laney Irt 60 och tillhörande Irt rak 412:a, footswitch är med..
Nypris hos tysken 11066.33:-..

toppen kostar ny 6912.95:- lådan 4153.38 :-

Jag kan sälja hela riggen för 6500:-(412.95:-billigare än bara toppen :o , du får lådan med gratis), hämtas hos mig, pris
Kan skicka den den med bussgods väl packad, mot busspengar. Jag bjuder på omaket att släpa runt den, packa den, rodda den till bussgods :punk:

Tar gärna Gibson jr med p90 som del byte, ev annan skoj Gura ( lp faded, sg faded, v, explorer billig och bra Tele), även liten rör stärk typ 5watt, blackhart, epiphone, bugera,tänk på det låga h*r priset jag begär, möter upp inom Ca10mils radie vid byte, jag och laneyn finns ca 2 mil norr om Västerås

Lägger den här några dagar, innan den åker ut på Blocket...

Rock on :like:
Senast redigerad av zeke.tmo lör 20 jun 2015, 10:46, redigerad totalt 9 gånger.
zeke.tmo
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 33
Blev medlem: ons 04 mar 2009, 23:06

Reklam

Re: Laney IronHeart 60w topp och låda (fler tänkbara byten)

Inläggav zeke.tmo » mån 20 apr 2015, 23:27

Halå! Ingen sugen?, jag är sugen som fan på lp junior, eller annan skoj Gibson (jaja inga CS, VOS, R8 eller andra äckligt dyra modeller..)
Just ny så har jag 3 st fyrtolvor, och en klumpig 212combo, i vardags rummet, sambo=ARG :blackeye: , lättare att förvara guror i casen, under sängen :thumbup:
zeke.tmo
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 33
Blev medlem: ons 04 mar 2009, 23:06


Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster

  • Reklam