• Reklam

THD BiValve

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

THD BiValve

Inläggav mackanl » fre 05 jun 2015, 14:32

Telefon: 070-2805847
Län: Västerbotten
Pris: 11000
Länk till annonsen på diskant.se

Har en välskött THD BiValve (mer info kan hittas på den här länken: http://www.thdelectronics.com/product_p ... lve30.html) till salu. Nypris innan de slutade tillverka den låg på mellan 21-23 tusen ca och jag tänkte mig 11 000 kr för min.

Just nu finns den i Umeå men frakt via bussgods med efterkrav eller något liknande går att fixa om du bor på annan ort.

För tillfället sitter följande rör i förstärkaren:
2st ts12ax7-b / Tung-Sol 12AX7 / ECC83 Reissue
2st ts6l6str / Tung-Sol 6L6 STR Reissue
Har nog lite andra rör liggandes här hemma som jag kan skicka med om intresse finns. Och annars går det ju att köra med i princip vilken kombination av rör som man vill så vill man byta så är det ju fritt fram för det.

Hör av er om ni vill ha mer info eller så. Och notera att jag bor i Malmö och förstärkaren för tillfället finns hos en kompis i Umeå. Så kan det gå när man har långdistans förhållanden med band på annan ort :smile:

Mvh Markus Lindström
mackanl
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 84
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 20:40

Reklam

Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

  • Reklam