• Reklam

Peavey 6505+, Carvinlåda och pedaler säljes

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Peavey 6505+, Carvinlåda och pedaler säljes

Inläggav quickan » tor 06 aug 2015, 15:08

Telefon:
Län: Jönköping
Pris: 10000
Länk till annonsen på diskant.se

Hej,

Tänkte göra mig av med lite gitarrutrustning som jag inte använder längre, gäller en Peavey 6505+ topp med carvinlåda och footswitch, en Boss NS-2 och en Maxin OD808. En Boss MT-2 skickas även gärna med. Allt är i fungerande skick, är lite skav på prylarna då de använts på turnéer men ändå i ok skick. Inget ölspill eller liknande utan endast skav på tex pedalerna. Kablar för att koppla ihop allt hänger såklart med, förutom AC till pedalerna, dom drivs på batteri. Allt säljs gemensamt. Kvitton finns på NS-2an, 6505an och OD808an. Ej på lådan då jag köpte den utav en vän för längesedan. Frågor på det? Maila nobody_fille(snabelA)hotmail.com. Finns utanför Jönköping mot grännahållet.

Mvh/Filip.
Bilagor
Senast redigerad av quickan tor 06 aug 2015, 15:12, redigerad totalt 2 gånger.
quickan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9
Blev medlem: mån 20 dec 2010, 00:28

Reklam

Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam
cron