• Reklam

Mesa Boogie Mark 5:25 SÅLD!

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Mesa Boogie Mark 5:25 SÅLD!

Inläggav Ronnie_Rocker » mån 05 okt 2015, 13:55

Telefon:
Län: Västerbotten
Pris: 13000
Länk till annonsen på diskant.se

Tjenare! Jag säljer min Mesa Mark 5:25w för att ge utrymme åt en Diezel Herbert. Toppen är i absolut nyskick. Endast använd i studio. 2 kanaler med 3 modes på varje. Clean, Fat och crunch på kanal 1. Mark II C+, MkIV och Xtreme på kanal 2. inbyggd cab clone för silent recording. Reverb på båda kanalerna. Toppen låter otroligt bra och spelar högt med sina 25w. Det går att ta ner den till 10w/kanal om man så önskar. Med toppen ingår följande: Toppöverdrag, footswitch, kabel och manual. Skickas i original embalage. Tysken tar 18 646,28 SEK, mitt pris är 13.000. Jag bjussar på frakten inom Sverige.

Bild
Senast redigerad av Ronnie_Rocker mån 05 okt 2015, 15:30, redigerad totalt 1 gång.
Mac Pro Quad Core | Pro Tools 10 | Cubase 7 | SSL Alpha AX | Genelec 8050A | Yamaha NS-10 | Soundtracs Quartz | UAD-2 | Liquid mix 32 | SSL Duende | Drumagog 5 | Slate Digital | LSD samples |Mesa/Boogie´s | ReValver MK III | Toontrack |
Användarvisningsbild
Ronnie_Rocker
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 804
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 15:06
Ort: Umeå

Reklam

Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster

  • Reklam
cron