• Reklam

Höstrens...

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Höstrens...

Inläggav Goddamn » fre 23 sep 2016, 11:56

Telefon: 0709583517
Län: Stockholm
Pris: 3000
Länk till annonsen på diskant.se

Hej hopp i höststugan, nu är det så att det är alldeles för mycket prylar i mitt rum, och jag behöver mer plats för mitt ego. Så nu kommer årets säljes-tråd om ni vill ha bra deals på grymma prylar.

1. Mesa Boogie Triaxis v1. OBS med USA-ström( konverterare finns på Classe Ohlsons butik. Säljes med originalkartong från 1800-talet. Den här kan jag skicka men då står köpare för frakten!
Pris: 7000 kr

2. Randall 4x12 ISO-låda. För den som vill spela in hemma i tystnad men fortfarande vill behålla sin stack-cred. Det är alltså en isolations-låda med en Celestion Vintage 30 och mikrofonhållare. Perfekt om man vill blåsa på sin stärkare hemma och spela in, utan att störa grannar. Nu skiter jag i mina grannar så jag har inte använt den på länge.
EDIT: hade tydligen en video som visar hur mycket den maskerar:
https://youtu.be/4UwbGVqHXUk
Pris: 3000 kr

3. Randall Diavlo RD100. Modern metalstärkare som låter asbra. Helt i nyskick. 100W Fattar inte varför folk kr inte nappar på denna, den är ju svinbra!
Pris: SÅLD

Frågor på det?
Senast redigerad av Goddamn tis 27 sep 2016, 11:39, redigerad totalt 1 gång.
/ Ola
Användarvisningsbild
Goddamn
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2103
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 08:12
Ort: Stockholm

Reklam

Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster

  • Reklam
cron