• Reklam

[SÅLD]Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Effekter & Pedaler
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

[SÅLD]Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav Flukather » lör 05 jan 2008, 09:03

Telefon:
Län: Skåne
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Funderar på att sälja mitt Voodoo Lab Ground Control Pro midibord. Finns det nått intresse här för ett sådant? Senaste versionen med senaste chippet. Hade tänkt mig 60% av nypris, vilket är ca 2900kr.

Bild
Senast redigerad av Flukather mån 01 dec 2014, 13:48, redigerad totalt 3 gånger.
Användarvisningsbild
Flukather
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2353
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 11:03

Reklam

Re: Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav Flukather » mån 07 jan 2008, 01:28

MkIV skrev:Hur långt är det mellan switcharna? Kommer inte överens med mitt nuvarande bord så jag är lite nyfiken på detta.


Det är ganska mkt faktiskt. Har du problem med att du träffar flera switchar samtidigt så är GCP definitivt för dig. Det är 9cm från mitten av en switch till en annan i vågrätt riktning, och 8cm i lodrätt riktningen. Dra av 1cm så har du måttet från utkanterna av switcharna.
Användarvisningsbild
Flukather
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2353
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 11:03

Re: Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav MkIV » mån 07 jan 2008, 12:37

Förrästen, går den att ställa om så att du har 8 st preset change och 4 st CC-switchar istället för 4 preset och 8 CC?
Bild
Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. /Dale Carnegie
Användarvisningsbild
MkIV
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2592
Blev medlem: tis 25 dec 2007, 14:30
Ort: Lund

Re: Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav Flukather » mån 07 jan 2008, 12:56

MkIV skrev:Förrästen, går den att ställa om så att du har 8 st preset change och 4 st CC-switchar istället för 4 preset och 8 CC?


Nej, det är 10 preset eller 4 presets och 8 CC som gäller.
Användarvisningsbild
Flukather
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2353
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 11:03

Re: Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav MkIV » mån 07 jan 2008, 13:00

Synd annars hade den passat mina behov perfekt... behöver ibland mer en 4 presets per låt (men klarar mig med 4 CC) så då blir det lite krångligt.
Bild
Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. /Dale Carnegie
Användarvisningsbild
MkIV
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2592
Blev medlem: tis 25 dec 2007, 14:30
Ort: Lund

Re: Intressekoll: Voodoo Lab Ground Control Pro

Inläggav Flukather » mån 07 jan 2008, 13:46

MkIV skrev:Synd annars hade den passat mina behov perfekt... behöver ibland mer en 4 presets per låt (men klarar mig med 4 CC) så då blir det lite krångligt.


Glömde säga att det finns en Global preset också, så du har egentligen 5 presets per bank. Ska du har fler presets per bank får du typ titta på typ Skrydstrup SC1 ( 5 presets + global ), eller Axess FX1 ( 6 presets + global ). Dock så är ju prislapparna lite annorlunda, ca 12500kr respektive 11000kr. Jag tror inte det finns någonting i rimlig prisklass som har mer än 4-5 presets per bank och även runt 4 CC switchar. Axess FX1 har flest presets per bank så vitt jag vet, och då får du även 12 CC till, vilket verkar vara lite mer än du behöver?
Användarvisningsbild
Flukather
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2353
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 11:03


Återgå till Säljes - Effekter & Pedaler

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster

  • Reklam