• Reklam

A.M. Sunface... [SÅLD]

Effekter & Pedaler
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

A.M. Sunface... [SÅLD]

Inläggav toneking » tor 24 jan 2008, 23:42

Säljer nu bort i stort sett alla pedaler jag har, vilket även gäller en av mina absoluta favoriter. Pedalen är byggd runt ett Analogman Sunface NKT-275 fuzzcard som blivit över sen jag sålt min Foxrox CC2. Jag valde att behålla kortet eftersom jag gillade ljudet så pass mycket att jag ville ha möjlighet att köra den som en separat Analogman Sunface pedal. "Kortet" är mindre än ett år gammalt och byggt på min beställning. Pedalen har Fuzzfacens sedvanliga kontroller samt Sunfacens Sundial i mitten, den funkar alltså precis som en Sunface ska. "Fuzzcardet" löst kostar $95 direkt från Analogman. Pedalen är naturligtvis försedd med truebypass samt lysdiod. Går till högstbjudande. Bor du i Umeå är det bara att komma och testa.

Bild

http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Analog+Man/NKT-275+Fuzzcard+for+FoxRox+Captain+Coconut+2/10/1

http://www.analogman.com/coconut.htm

Passa på och bjud på en pedal som verkligen låter kanon

ps. Har du en Foxrox CC2 så är det bara att lyfta över kortet från denna till CC2:an eftersom jag har installerat en snabbkoppling. Kortet går därför fortfarande enkelt att lyfta ut och ingen åverkan är gjord på själva kortet.
Senast redigerad av toneking fre 25 jan 2008, 17:13, redigerad totalt 2 gånger.
tidigare toneking på GMF
toneking
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 28
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 10:42
Ort: Umeå

Reklam

Re: A.M. Sunface...

Inläggav wonderboy » fre 25 jan 2008, 05:01

500 inkl. frakt?

(Var är resten av pedalerna, jag blir ju galet sugen på att se vad mer du har! :smile: )
Tillägg: Med andra ord, jag är mycket intresserad av att köpa den här och kan mycket väl vara intresserad av fler du har. I så fall vore det ju smidigt om man visste det innan. :wink2:
Senast redigerad av wonderboy fre 25 jan 2008, 08:59, redigerad totalt 1 gång.
/Nilz
Köpes: BJF-pedaler (Pink Purple Fuzz), Klon Centaur, Ibanez AD-80 och Boss DM-2
Användarvisningsbild
wonderboy
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1202
Blev medlem: tis 13 nov 2007, 20:51

Re: A.M. Sunface...

Inläggav toneking » fre 25 jan 2008, 09:29

wonderboy skrev:500 inkl. frakt?

(Var är resten av pedalerna, jag blir ju galet sugen på att se vad mer du har! :smile: )
Tillägg: Med andra ord, jag är mycket intresserad av att köpa den här och kan mycket väl vara intresserad av fler du har. I så fall vore det ju smidigt om man visste det innan. :wink2:


En del av pedalerna finns här:
http://diskantforum.se/viewtopic.php?f=32&t=1221
Det kommer att tillkomma fler pedaler bland annat en Landgraff DOD klon, maila för bild om du är intresserad.

500kr inkl frakt är för lite, så billig blir den inte.
tidigare toneking på GMF
toneking
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 28
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 10:42
Ort: Umeå

Re: A.M. Sunface...

Inläggav wonderboy » fre 25 jan 2008, 09:34

Landgraff-klonen är jag mycket intresserad av! Nilz.kallgren[snabel-a]telia.com, maila bild dit! :smile:

700 spänn inkl. frakt kan jag väl tänka mig att hosta upp för Sunfacen, hur låter det då?
/Nilz
Köpes: BJF-pedaler (Pink Purple Fuzz), Klon Centaur, Ibanez AD-80 och Boss DM-2
Användarvisningsbild
wonderboy
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1202
Blev medlem: tis 13 nov 2007, 20:51

Re: A.M. Sunface...

Inläggav toneking » fre 25 jan 2008, 10:03

wonderboy skrev:Landgraff-klonen är jag mycket intresserad av! Nilz.kallgren[snabel-a]telia.com, maila bild dit! :smile:

700 spänn inkl. frakt kan jag väl tänka mig att hosta upp för Sunfacen, hur låter det då?


Har mailat en bild till dig på LOD.

700kr för sunfacen är fortfarande för lite. Den låter väldigt bra, murrigt och fint med en lång sustain... sen om man vrider ner volymen på gitarren lite, lite, då får man det där halvskitigt brilljanta ljudet som är så gött. :smile:
tidigare toneking på GMF
toneking
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 28
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 10:42
Ort: Umeå


Återgå till Säljes - Effekter & Pedaler

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster

  • Reklam
cron