• Reklam

BOSS VE-20 Vocal Processor

Effekter & Pedaler
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

BOSS VE-20 Vocal Processor

Inläggav Reckless Mike » fre 14 feb 2014, 01:07

Telefon: 070-5660369
Län: Dalarna
Pris: 1200
Länk till annonsen på diskant.se

Med den här kan du sjunga trestämmigt med dig själv, låta som Darth Vader eller leka Beach Boys.
Den har loop-funktion, realtids pitch-korrigering och fantommatning samt en massa andra funktioner som jag inte ens begriper vad det är.
Fan vet om den inte kan koka kaffe också. Jag har nog bara inte hittat den knappen ännu...
Kort sagt, den är alldeles för komplicerad för en gammal, analogt tänkande man som jag själv. Men ni ungdomar kan säkert ha kul med den.

Den har stått och dammat i repan något år och är alltså snudd på i nyskick. Kommer i originalkartong tillsammans med bruksanvisning, klistermärken och allt annat skoj som Boss skickade med. Jag slänger med en nätadapter också.

Tysken tar strax över 2 000 riksdaler plus frakt för en ny.
Jag tar 1 200 plus eventuell frakt

Den bor i Säter och kan levereras där, i Borlänge, och ibland i Falun och Gävle. Då och då kan den också få gratis skjuts till Stockholm.

Senast redigerad av Reckless Mike sön 16 feb 2014, 22:41, redigerad totalt 2 gånger.
Sent without Tapatjafs
Användarvisningsbild
Reckless Mike
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 14446
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 08:55
Ort: Dalom

Reklam

Re: BOSS VE-20 Vocal Processor

Inläggav Reckless Mike » sön 16 feb 2014, 22:42

SÅLD!
Sent without Tapatjafs
Användarvisningsbild
Reckless Mike
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 14446
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 08:55
Ort: Dalom


Återgå till Säljes - Effekter & Pedaler

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

  • Reklam