• Reklam

MarkL FX25 midibord med expander

Effekter & Pedaler
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

MarkL FX25 midibord med expander

Inläggav afex121 » fre 25 apr 2014, 11:57

Telefon: 0722522634
Län: Stockholm
Pris: 4500
Länk till annonsen på diskant.se

MarkL FX25 midibord med expander

Det är dags att prioritera familjen och därför kommer jag att sälja av min dröm-rigg. Jag kommer att sälja massor av saker så kolla mina andra annonser för en massa roliga prylar.
Länk till mina andra annonser:
http://www.diskant.se/view.asp?db=2&id=51127
http://www.diskant.se/view.asp?db=2&id=51129

Till salu är en Mark L Custom FX25 midibord med den första expandern. Den är i superskick och har använts max 10 gånger varav 3 när jag kopplade in den till stora riggen och gjorde några presets. Jag har minskat ner rejält på alla mina prylar och sålt det mesta av min monster-rigg och därför säljer jag nu detta också.

Detta är ett robust och flexibelt midibord utav extremt hög kvalitet. Vi pratar “top of the line” här. Den har jag använt som hjärnan i ett system med flera försärkare och effekter, där jag haft full kontroll på alla detaljer med hjälp av denna. Det finns en anledning till att Mark L:s switchers och midibord kallas “Skrydstrup killers” ;) Mark L har också en utmärkt editor för datorn som man kan programmera midibordet med.

Jag kommer sälja detta paket VÄLDIGT billigt. Jag vill ha 50004500kr för både midibordet och expandern. Nypris är över 11000kr, DUBBELT så mycket som mitt pris. Letar man efter ett fantastiskt midibord så går det här inte att slå! Kommer med alla dokument, kablar, ström-adapter samt originalkartong. Slänger med magnet stickers som sysn på bilden som man kan använda istället för vanlig text på tejp osv. (Värd ca 700:-)


Fler bilder kan skickas vid intresse!

Billigare vid snabb affär!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av afex121 tis 03 jun 2014, 10:39, redigerad totalt 6 gånger.
HOMER: Son, when you participate in sporting events, it's not whether
you win or lose.... it's how drunk you get.
Användarvisningsbild
afex121
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 59
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 21:00
Ort: Stockholm

Reklam

Re: MarkL FX25 midibord med expander

Inläggav afex121 » tis 03 jun 2014, 10:40

Prisändring. Har sänkt till 4500!!!
HOMER: Son, when you participate in sporting events, it's not whether
you win or lose.... it's how drunk you get.
Användarvisningsbild
afex121
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 59
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 21:00
Ort: Stockholm


Återgå till Säljes - Effekter & Pedaler

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

  • Reklam
cron