• Reklam

Pedalbord

Effekter & Pedaler
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Pedalbord

Inläggav freddie_b » lör 17 maj 2014, 22:20

Telefon: 0709431207
Län: Västra Götaland
Pris: 500
Länk till annonsen på diskant.se

Har snickrat ihop ett pedalbord till mig själv och när jag ändå höll på så snickrade jag ihop 2 extra. Borden är rejält byggda och tål att trampas på och kommer förmodligen överleva nästa världskrig. På båda borden ligger en svart matta, väljer man att sätta kardborre under pedalerna så sitter dom fast riktigt bra. Färgen är Gitarrdelars Fiesta röda och pedalbordet i sig väger väldigt lite.

Mellan lager 1 o 2 är det 5cm, tanken är att lägga strömförsörjningen där. Jag har själv en CIOKS enhet som passar fint där under med ca 0,5cm marginal.

Nr1
Pedalbord small, stl 24*30. (SÅLD)

Nr2
Pedalbord medium, stl 39*30 med plats för Wahwah/volympedal.

Kan tänka mig bygga fler om det finns intresse, men då får man säga vilka mått man vill ha. Enklast är att skicka ett PM med info om den stl och utformning man önskar.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av freddie_b tis 20 maj 2014, 12:21, redigerad totalt 1 gång.
freddie_b
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 17 maj 2014, 22:01

Reklam

Re: Pedalbord

Inläggav freddie_b » sön 18 maj 2014, 09:14

Tycker man att priset är för högt kan man alltid komma med bud :smile:
freddie_b
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 17 maj 2014, 22:01


Återgå till Säljes - Effekter & Pedaler

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

  • Reklam
cron