• Reklam

Såld - Pontiac Grand Prix 1964

Övrigt musikrelaterat
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Såld - Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » lör 15 mar 2008, 01:04

I mycket mycket bra skick. Säljes pga dödsfall i familjen. Fetare bil kan ni ju leta efter.









110.000kr, möjligtvis lite förhandlingsbart.
Senast redigerad av World of Robots mån 17 mar 2008, 19:21, redigerad totalt 2 gånger.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Reklam

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav Patrick Zimbalist » lör 15 mar 2008, 01:15

jäkligt tuff!! :approve:
ib, var det komplett.se du rekommenderade om man skulle köpa ny dator?
(ursäkta trådkapningen!!)
Lordofthestrings skrev:Fan va jag vill ha en Soldano, jag blir tokig

Lordofthestrings skrev:Jag blir tokig, satan va fina pållar ni säljer nu allihopa!
Användarvisningsbild
Patrick Zimbalist
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8079
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 12:01
Ort: Malmö

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » lör 15 mar 2008, 01:24

Patrick Zimbalist skrev:jäkligt tuff!! :approve:
ib, var det komplett.se du rekommenderade om man skulle köpa ny dator?
(ursäkta trådkapningen!!)

Ja, fast jag vet inte om det är det billigaste stället egentligen, har bara alltid handlat där och alltid varit nöjd med service och leverans. Om du ska bygga ihop en hel dator så köp ett uppgraderingspaket först, sedan fyll på med nätaggregat, grafikkort, hårddiskar, chassi och övriga kort du kanske behöver i datorn (ljudkort osv). Men uppgraderingspaketen har bra paketpris och komponenterna är matchade med varandra från början, så det kan vara bra att börja i den änden.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav Patrick Zimbalist » lör 15 mar 2008, 01:30

World of Robots skrev:
Patrick Zimbalist skrev:jäkligt tuff!! :approve:
ib, var det komplett.se du rekommenderade om man skulle köpa ny dator?
(ursäkta trådkapningen!!)

Ja, fast jag vet inte om det är det billigaste stället egentligen, har bara alltid handlat där och alltid varit nöjd med service och leverans. Om du ska bygga ihop en hel dator så köp ett uppgraderingspaket först, sedan fyll på med nätaggregat, grafikkort, hårddiskar, chassi och övriga kort du kanske behöver i datorn (ljudkort osv). Men uppgraderingspaketen har bra paketpris och komponenterna är matchade med varandra från början, så det kan vara bra att börja i den änden.

tackar för tipset och lycka till med bilförsäljningen.

EDIT: beställde en sådan här Uppgraderingspaket Intel - Core 2 Quad Q6600, 2GB, P35 för 3500kr (vet inte om den var jättebra, men den var den dyraste uppgraderingen som min plånbok kunde gå med på)
Senast redigerad av Patrick Zimbalist lör 15 mar 2008, 02:31, redigerad totalt 1 gång.
Lordofthestrings skrev:Fan va jag vill ha en Soldano, jag blir tokig

Lordofthestrings skrev:Jag blir tokig, satan va fina pållar ni säljer nu allihopa!
Användarvisningsbild
Patrick Zimbalist
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8079
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 12:01
Ort: Malmö

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav rocky67 » sön 16 mar 2008, 22:14

Ska kolla med morsans gubbe. Han gillar jänkare. Var finns bilen, hur många mil har den gått, allt original? Finns den annonserad någon annanstans så att han kan kolla hemifrån?
Användarvisningsbild
rocky67
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5369
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 21:32
Ort: Uppsala

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » sön 16 mar 2008, 22:36

rocky67 skrev:Ska kolla med morsans gubbe. Han gillar jänkare. Var finns bilen, hur många mil har den gått, allt original? Finns den annonserad någon annanstans så att han kan kolla hemifrån?

BIlen finns i våran kära hufvudstad, hur många mil är jag inte säker på då mätaren flippat ur för längesen. Men eftersom bilen är i 9/10 skick så kan den inte gått speciellt långt. Allt är original så vitt jag vet, den är extremt orörd. Finns också på blocket: http://www.blocket.se/vi/15547166.htm?ca=11_s

Men jag kan säga redan nu att budet är uppe i 110k, och en kille lägger handpenning imorgon eftermiddag om ingen ökar upp till 120k innan dess. Det är larviga pengar för en bil i det här skicket. Liknande skick på amerikanare ser man inte för mindre än 200k i Sverige. Men hör av dig på mail om det är intressant för honom....: info@sfgw.dk

:smile:
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav datakrumelur » mån 17 mar 2008, 07:31

Om man borser från Pontiacs bulligare modeller som jag gillar bäst så är det 64-65 som inte kommer långt efter! Har haft en Le Mans 64:a med samma inredning i guld, om det är guldmetallic vinyl så gör bilderna inte den rätt, den är förbaskat skimrande och vacker!!! :thumbup:

Vad är det för snurra i den?

Det är då själva fan att man har projektstopp tills huset är klart.... :disapprove:
datakrumelur
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 171
Blev medlem: lör 29 dec 2007, 00:32

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav rocky67 » mån 17 mar 2008, 09:42

Han tyckte att det var en mycket trevlig bil, men 110 K kunde han inte greja fram nu. Hade den kostat 85K så...

Lycka till WoR!
Användarvisningsbild
rocky67
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5369
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 21:32
Ort: Uppsala

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav marcusss » mån 17 mar 2008, 10:23

World of Robots skrev:
rocky67 skrev:Ska kolla med morsans gubbe. Han gillar jänkare. Var finns bilen, hur många mil har den gått, allt original? Finns den annonserad någon annanstans så att han kan kolla hemifrån?

BIlen finns i våran kära hufvudstad, hur många mil är jag inte säker på då mätaren flippat ur för längesen. Men eftersom bilen är i 9/10 skick så kan den inte gått speciellt långt. Allt är original så vitt jag vet, den är extremt orörd. Finns också på blocket: http://www.blocket.se/vi/15547166.htm?ca=11_s

Men jag kan säga redan nu att budet är uppe i 110k, och en kille lägger handpenning imorgon eftermiddag om ingen ökar upp till 120k innan dess. Det är larviga pengar för en bil i det här skicket. Liknande skick på amerikanare ser man inte för mindre än 200k i Sverige. Men hör av dig på mail om det är intressant för honom....: info@sfgw.dk

:smile:



varför säljer ni den så billigt då? varför inte prova att lägga ut den för 200k ett tag på blocket. Eller det kanske ni gjort?
Den ser onekligen jättefin ut på bilderna.
marcusss
 

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » mån 17 mar 2008, 12:05

marcusss skrev:varför säljer ni den så billigt då? varför inte prova att lägga ut den för 200k ett tag på blocket. Eller det kanske ni gjort?

Är inte i några större pengabehov och vill bara bli av med den så fort det går. Så fort man sätter ut sådana här bilar för mer än 150k så får man helt plötsligt många spekulanter men inga konkreta bud. 110k var guldsumman, för det ringde 5 pers inom de första tre timmarna från att annonsen sattes ut. Ibland kan det vara rätt skönt att bli av med grejer snabbt, särskilt om den förknippas med någon som gått bort.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » mån 17 mar 2008, 12:08

datakrumelur skrev:Om man borser från Pontiacs bulligare modeller som jag gillar bäst så är det 64-65 som inte kommer långt efter! Har haft en Le Mans 64:a med samma inredning i guld, om det är guldmetallic vinyl så gör bilderna inte den rätt, den är förbaskat skimrande och vacker!!! :thumbup:

Vad är det för snurra i den?

Det är då själva fan att man har projektstopp tills huset är klart.... :disapprove:

385:a helt original. Det är guldvinylen också ja, ett gäng ungar stod och kollade in i den igår och skrek "den är gjord i guuuld". :big:

Försökte sälja den till ungarna, men deras veckopeng var ju larvigt liten. Fattiga saker sådana där barn.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav DrSlim » mån 17 mar 2008, 15:06

Riktigt fin bil. Ska dock inte köpa den. Håller på att göra mig fattig på annat (kåk på Österlen - så att man blir riktig nollåtta). Är du i stan nu Ib?
Användarvisningsbild
DrSlim
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 453
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 08:39

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » mån 17 mar 2008, 19:21

Riktigt fin och riktigt såld. :smile:

Jepps, är i Stockholm ett tag, håller på att skriva nytt inför säsong 2 och slappa rundor med sprit och horer. :approve:
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav DrSlim » tis 18 mar 2008, 01:33

World of Robots skrev:Riktigt fin och riktigt såld. :smile:

Jepps, är i Stockholm ett tag, håller på att skriva nytt inför säsong 2 och slappa rundor med sprit och horer. :approve:

OK. Då tycker jag att vi ses ute på stan nån dag. Vi kan injecera fotogen eller nåt och driva någon gitarrhandlare till vansinne.
Användarvisningsbild
DrSlim
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 453
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 08:39

Re: Pontiac Grand Prix 1964

Inläggav World of Robots » tis 18 mar 2008, 12:15

DrSlim skrev:OK. Då tycker jag att vi ses ute på stan nån dag. Vi kan injecera fotogen eller nåt och driva någon gitarrhandlare till vansinne.

Absolut, ska bara lyckas ta mig ur låtskrivargrottan, vilket är svårt. :big:
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK


Återgå till Säljes - Övrigt musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster

  • Reklam