• Reklam

PA/Sånganläggning

Övrigt musikrelaterat
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

PA/Sånganläggning

Inläggav World of Robots » tor 27 mar 2008, 03:20

Har ett PA till försäljning. Högtalarna är Behringer, men låter definitivt inte som man tror. De låter faktiskt mycket bra. Det är 15" (TROR jag) golvklossar med satellithögtalare på 10". Riktigt bastanta grejer.

Just inatt minns jag inte märket på mixern, tror det är Spirit. 14 kanaler har jag för mig, inbyggda effekter och slutsteg på 750w. Ska kolla upp det närmre imorgon, men tänkte att jag kan sätta ut sånganläggningen och se om någon är intresserad överhuvudtaget.

Köpte det för 5-6 år sen för 22.000kr. Ingen av delarna tillverkas längre, motsvarigheten borde vara Behringers Eurolive Pro serie när det gäller högtalarna, samt någon mixer med inbyggt slutsteg och effekter.

Det pallar replokal hur enkelt som helst volymmässigt. Ser bra ut också, inte som något snett Peavey slutsteg från -89.

Som sagt, om någon är intresserad så kan jag fixa fram lite bilder och mer detaljerad information. Det står i Helsingborg, så det kan med enkelhet ta sig till Malmö - Göteborg och allt mittemellan. Blir nog kanske lite svårt att få upp det till Stockholm, eftersom det är stora tunga grejer.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK

Reklam

Re: PA/Sånganläggning

Inläggav itit » tor 27 mar 2008, 13:23

Vad begär du för det? Bor i helsingborg och kan höra med dem andra i bandet eftersom vårt PA är lite klent..
Patrick Zimbalist skrev:inte konstigt...negrer är så jävla omusikaliska.
Användarvisningsbild
itit
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 344
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 01:51
Ort: Helsingborg

Re: PA/Sånganläggning

Inläggav World of Robots » tor 27 mar 2008, 18:19

itit skrev:Vad begär du för det? Bor i helsingborg och kan höra med dem andra i bandet eftersom vårt PA är lite klent..

Tja ge ett bud. Grejerna tillverkas som sagt inte längre, men motsvarande högtalare kostar ju iallafall sammanlagt någonstans runt 10k på Thomann, plus då mixern som kanske går på 5-6k....så vi kan ju säga att jag vill ha någonstans runt 9000kr. Allt är i fint skick och det har nog med kraft att agera replokals-PA även om man spelar väldigt högt. Jag har då aldrig lyckats få det att bryta innan mina öron gör ont eller rundgången kommer. :wink2:
Senast redigerad av World of Robots tor 27 mar 2008, 18:20, redigerad totalt 1 gång.
Apan: "jag ligger på en normalnivå"
Användarvisningsbild
World of Robots
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 6297
Blev medlem: ons 22 aug 2007, 04:31
Ort: London, UK


Återgå till Säljes - Övrigt musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster

  • Reklam
cron