• Reklam

[SÅLD] Rackvagn till PA-anläggning [SÅLD]

Övrigt musikrelaterat
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

[SÅLD] Rackvagn till PA-anläggning [SÅLD]

Inläggav -micke- » fre 01 aug 2008, 17:55

Telefon:
Län: Stockholm
Pris: 2200
Länk till annonsen på diskant.se

RACKVAGN PÅ HJUL MED MIXERPLATS

Då jag hoppat med i ett band som redan har ett schysst PA har jag ingen anledning längre att ha egna prylar som kommer att få stå och damma. Därför säljer jag nu mixer (se annan tråd) och denna schyssta rackvagn som är perfekt till slutsteg, mixer, effekter, lådor osv. Den är i ett väldigt bra skick. Har bara stått i repan och åkt med på två gig.
Märket är Billebro och det fick i alla fall mig att bli lite misstänksam men den är helt ok! Kollar man upp ett likadant Holmberg som kostar 5-6000:- så får man tjockare virke och bättre hjul absolut, men detta funkar alldeles utmärkt och kostar ju hälften (och väger faktiskt mindre också).

Nypris: 4.700:- Mitt pris: [color=#BF0000]2.200:- +frakt
[/color]

Bild
Senast redigerad av -micke- sön 23 nov 2008, 20:41, redigerad totalt 2 gånger.
Hookway: "-micke- är en bra karl... -micke- är snäll... -micke- är också förbannat duktig"
Laer: "Lyssna på -micke-, -micke- är klok"
Användarvisningsbild
-micke-
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4109
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 21:58
Ort: Upplands Väsby - Stockholm

Reklam

Re: Rackvagn till PA-anläggning

Inläggav -micke- » lör 09 aug 2008, 16:22

- LE BÖMP
Hookway: "-micke- är en bra karl... -micke- är snäll... -micke- är också förbannat duktig"
Laer: "Lyssna på -micke-, -micke- är klok"
Användarvisningsbild
-micke-
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4109
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 21:58
Ort: Upplands Väsby - Stockholm


Återgå till Säljes - Övrigt musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

  • Reklam