• Reklam

Musicman HD212 One-thirty. SÅLD.

Delar & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Musicman HD212 One-thirty. SÅLD.

Inläggav chopper » tis 26 apr 2016, 08:05

Telefon: 0706624663
Län: Värmland
Pris: 4000
Länk till annonsen på diskant.se

En mästerlig förstärkare både till gitarr och funkar även till bas. Perfekt till blues och country, eller till den som skapar sitt distljud med pedaler. Headroom så det räcker till.
Förstärkaren är kanske mest känd för att Clapton använde den, och så gjorde också Mark Knopfler i början av karriären, tänk Making Movies-eran.
Förstärkaren är fin sånär som sliten tolex i nederkanten.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Pris: De brukar annonseras för 5500 - 6000kr, mitt pris är 4000kr.
Förstärkaren säljer jag åt en vän då han har svårt att stå ut med prutare och folk som säger att de ska köpa, men inte kommer. :wink: Den har stått oanvänd de senaste åren då han fick akuta hjärtproblem och helt enkelt inte kunnat bära på prylarna. Nu spelar han mer akustiska instrument.
Senast redigerad av chopper mån 09 maj 2016, 23:39, redigerad totalt 1 gång.
chopper
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 486
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 09:50
Ort: Norra Värmland

Reklam

Re: Musicman HD212 One-thirty

Inläggav chopper » tis 26 apr 2016, 14:45

Vill admin flytta annonsen till rätt avdelning. Den är inlagd på toppar och lådor enligt hur jag matade in annonsen, och jag har extrakollat det, men ändå har den hamnat fel... :o
chopper
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 486
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 09:50
Ort: Norra Värmland


Återgå till Säljes - Delar & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

  • Reklam