• Reklam

Gitarrist sökes till post-hardcoreband GBG

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Gitarrist sökes till post-hardcoreband GBG

Inläggav Skiba » fre 30 jan 2009, 16:30

Telefon:
Län: Västra Götaland
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

FOREVERINYOURNAME (GÖTEBORG, post-hardcore/metalcore) söker gitarrist.

Vi har replokal på Fängelset i Härlanda (10 min från Göteborg centralen). Vi kör musik i stil med The Bled, Norma Jean, Alexisonfire, Every Time I Die, Poison The Well och Misery Signals (men vi kan inte låta bli att slänga in lite popiga partier här och där).
Vi planerar inte att ta över världen och bli miljonärer men vi vill spela väldigt mycket live runt om i Sverige och spela in så mycket vi kan.

Vi letar efter likasinnad gitarrist som kan smälta fretboards och ösa på scen och repa minst 1-2 ggr i veckan. Vi har omkring 7 låtar klara, inspelning kommer ske i början på mars men smakprov finns att skickas.
Vi är mellan 19 och 22 år gamla, runt den åldern får du gärna vara också. Du får se ut hur fan som helst bara du är seriös och peppad.
Senast redigerad av Skiba fre 17 jan 2014, 18:49, redigerad totalt 1 gång.
Skiba
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 30 jan 2009, 16:27

Reklam

Re: Gitarrist sökes till post-hardcoreband GBG

Inläggav lundvall » lör 31 jan 2009, 18:31

Släng till mig på msn så jag får höra hur ni låter. anders.lundvall [at] gmail.com

Lirat gitarr i 5 år, självlärd har utrustning å bor i gbg. fyller 20 i vår.
Användarvisningsbild
lundvall
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8
Blev medlem: tis 27 jan 2009, 23:51
Ort: Göteborg


Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

  • Reklam