• Reklam

Seriös låtskrivare sökes!

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Seriös låtskrivare sökes!

Inläggav alizeheat » mån 23 maj 2011, 14:50

Telefon:
Län: Örebro
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Hej!

Jag har gått en musik linje på IT- gymnasiet och har där spelat in ett x antal låtar i deras studio.
Min pappa har nu fixat en studiotid åt mig i en utomstående studio i stan där jag får spela in en skiva med både egna och covers på.
Jag söker nu därför någon som vill hjälpa mig skriva en ny låt samt kanske fixa till lite musik där.
Ni får 100% copyright på låten/låtarna och jag betalar för detta!
Jag tar detta väldigt seriöst och vill gärna ha seriösa svar.

Är ni intresserade eller vill ha mer information så kontakta mig på mailadressen:
Cheapsaw@hotmail.com.
Ange ''låtskrivare'' som rubrik/ämne så att jag inte kastar bort det i tron om att det är skräppost haha!

Jag hade tänkt mig lite mer åt det ''poppiga'' hållet.

Hoppas ni har lust att samarbeta med mig och jag längtar efter ditt svar

XOXO
Elina
alizeheat
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 23 maj 2011, 14:47

Reklam

Re: Seriös låtskrivare sökes!

Inläggav Tonjagare » mån 23 maj 2011, 15:39

alizeheat skrev:Jag har gått en musik linje på IT- gymnasiet och har där spelat in ett x antal låtar i deras studio.

What? Musiklinje på IT-gymnasiet? Hänger inte riktigt ihop och låter inte seriöst men kul att de fixat sånt nu då :big: Fanns inte när jag gick där.
Tonjagare
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8056
Blev medlem: lör 15 dec 2007, 21:21

Re: Seriös låtskrivare sökes!

Inläggav alizeheat » mån 23 maj 2011, 16:08

crille skrev:
alizeheat skrev:Jag har gått en musik linje på IT- gymnasiet och har där spelat in ett x antal låtar i deras studio.

What? Musiklinje på IT-gymnasiet? Hänger inte riktigt ihop och låter inte seriöst men kul att de fixat sånt nu då :big: Fanns inte när jag gick där.


haha ja dom har börjat med musik där ;D
It- Multimedia musik i Örebro
alizeheat
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 23 maj 2011, 14:47


Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster

  • Reklam