• Reklam

Etablerad musikshow för barn och familj söker medlem

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Etablerad musikshow för barn och familj söker medlem

Inläggav KunoFisk » sön 30 jun 2013, 15:50

Telefon: 073-820 40 50
Län: Skåne
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Etablerad musikshow för barn och familj söker hyfsat sångkunnig fast medlem för kul, kreativa och ofta välbetalda jobb. Vi utgår från Malmö och har hittills hunnit producera tre album och över 500 spelningar, så viss scenvana samt F-skattsedel - eller ambition att skaffa sådan - är att föredra.

Hör av dig, så berättar jag mer!
KunoFisk
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 12 apr 2012, 14:24

Reklam

Re: Etablerad musikshow för barn och familj söker medlem

Inläggav simonlussi » sön 21 jul 2013, 20:51

Hej.

Jag så denna annons idag och vill gärna höra mer. Jag heter Simon Lussi och jobbar bland annat som barnkulturproducent, konceptutvecklare och musiker. Jag driver barnrockbandet den Orkestern (www.denorkestern.se) som bland annat samarbetar med Musik i Syd mf. Jag jobbar med olika projekt med fokus på barnkultur och skulle tycka det var väldigt roligt och höra vad ni tänker er. Jag är en duktig sångare, låtskrivare och musiker med fokus på gitarr som har satt upp föreställningar för barn de senaste 2 åren. Om det är av intresse så är jag 27 år fyllda. Hör gärna av er på 0733 30 32 69 eller via mejl simonlussi@gmail.com . Ni kan kika lite på min hemsida www.simonlussi.se där det står lite om vad jag jobbar med. Som sagt. Hör av er så ska vi se till att göra något härligt tillsammans.

Hälsningar

Simon
simonlussi
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 21 jul 2013, 20:44


Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam