-micke- skrev:Jag har precis sålt min 5150 som jag har ersatt med denna
mikel skrev:
Så här ser det ut just nu. Orange Rocker 30 för Hurriganes-tributebandet och Fender Bassman 50 (3 kanalsmod av Tommy Folkesson (har märkt att Folkessonmoddarna inte är så populära här, men jag älskar den)) till punkbandet.
Två Orange-lådor, dena ena är från mitten av 90-talet. Den andra nyinköpt för nån månad sen, limited edtition för 2009 och som ni vet tog 2009 slut för ett tag sen, paniken vällde över mig och var tvungen att köpa något av Orange i vitt.
saturnine skrev:mikel skrev:
Så här ser det ut just nu. Orange Rocker 30 för Hurriganes-tributebandet och Fender Bassman 50 (3 kanalsmod av Tommy Folkesson (har märkt att Folkessonmoddarna inte är så populära här, men jag älskar den)) till punkbandet.
Två Orange-lådor, dena ena är från mitten av 90-talet. Den andra nyinköpt för nån månad sen, limited edtition för 2009 och som ni vet tog 2009 slut för ett tag sen, paniken vällde över mig och var tvungen att köpa något av Orange i vitt.
Vackert!
/J
Steelneck skrev:Plockade ihop Marshallstacken för ett gig till helgen, byggde en top och låda av det som blev kvar i lokalen:
Ser snyggt ut, men jag lyckas inte skruva till ljudet på den. Någon som har tips på vad som kan vara fel?
Frisk skrev:Steelneck skrev:Plockade ihop Marshallstacken för ett gig till helgen, byggde en top och låda av det som blev kvar i lokalen:
Ser snyggt ut, men jag lyckas inte skruva till ljudet på den. Någon som har tips på vad som kan vara fel?
Ja låt se, det står ju Bugera på den så man ska väl snarare fråga vad som inte kan vara fel
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster