• Reklam

Pro Guitar - stöttning

Allt som rör musik

Pro Guitar - stöttning

Inläggav Pro Guitar » tis 16 maj 2017, 20:57

Hej,

Jag söker lite välgörenhet från er svenska gitarrälskare som också är dugliga på engelska. Ifall ni vill stödja ett internationellt gitarrcommunity med svensk drift så är ni varmt välkomna att registrera er och hjälpa oss att komma igång med lite diskussioner på https://forum.proguitar.com :D

Vi har för tillfället ca 1miljon aktiva användare på vår gitarrstämmare-app Pro Guitar Tuner och nu vill vi även få igång vårt community. Vi jobbar nu också med ett antal andra appar som förhoppningsvis kommer att underlätta livet något för oss gitarrspelare.

Vänligen,
Johannes Larsson (Grundare Pro Guitar)
Pro Guitar
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 16 maj 2017, 20:24

Reklam

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav Tweedman » lör 17 jun 2017, 00:23

Mitt handelsbolag heter ProGuitar sen november 1999. Kan det bli något missförstånd här?
Tweedman
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1108
Blev medlem: ons 27 aug 2008, 14:20
Ort: Västerhaninge

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav HoboTLB » lör 17 jun 2017, 11:06

PRO guitar
Användarvisningsbild
HoboTLB
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 521
Blev medlem: sön 28 okt 2012, 20:48
Ort: Världens bävertätaste stad

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav Drotten » lör 17 jun 2017, 15:45

Telecaster talk. Stratocaster talk, Les Paul Talk? :roll: Kanske ska ragga nya potentiella forumister på PRO då? :lol: Hört talas om forumdöden? Folk överger ju forumen nu för tiden. Vart de tar vägen vet jag inte. Men skapa nya forum i dessa dagar blir inte lätt och begränsa sig till några få märken istället för ett generellt elplankekategori, gör det än svårare. Lycka till.
Drotten
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 171
Blev medlem: sön 23 okt 2016, 16:11

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav bomaniac » mån 19 jun 2017, 20:22

Jag förstår att folk flyr forum. Diskant är i särklass bra på att vara sarkastiska och hånfulla mot nya medlemmar som vill ha en seriös dialog.
Skärpning för fan!
Användarvisningsbild
bomaniac
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 630
Blev medlem: tis 01 jan 2008, 17:33
Ort: Trollhättan

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav Bananskalle » tis 20 jun 2017, 13:39

bomaniac skrev:Jag förstår att folk flyr forum. Diskant är i särklass bra på att vara sarkastiska och hånfulla mot nya medlemmar som vill ha en seriös dialog.
Skärpning för fan!


Seriös dialog? Läs inlägget igen. Det är en mjukvaruutvecklare som raggar medlemmar. Vem vet, kanske kunder till deras nuvarande och framtida produkter?? Det är INGET FEL med det, men, de kunde väl lika gärna hänvisa till etablerade Diskant & Bojen i sin app, eller? Köpa reklambanners här och samtidigt länka hit i appen. Alla medlemmar köper deras produkter. Om de framöver kommer utveckla en riktigt fet (hårdvaru)kompressor kommer även jag handla. Varför starta ett nytt forum?

Nu hoppas jag på att du kan tillföra topic något istället för att fäkta med pekpinnar :like:

Bild
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Pro Guitar - stöttning

Inläggav Tremade » tis 20 jun 2017, 18:13

Användarvisningsbild
Tremade
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1452
Blev medlem: tis 18 feb 2014, 22:14
Ort: Stockholm


Återgå till Musikforum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster

  • Reklam
cron