• Reklam

Battle #12 Länk och eftersnack

Allt som rör musik

Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » tis 19 sep 2017, 22:12

Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Reklam

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » tis 19 sep 2017, 22:41

Jag älskar Vikkos röst. Han borde sjunga for a living :like:
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tis 19 sep 2017, 22:42

Den här gången har cp-fördämningarna rämnat fullständigt.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » tis 19 sep 2017, 22:45

Fattar inte vilken din (Apan) och Vikkos låtar är?
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tis 19 sep 2017, 22:54

Vet inte vilken Vikkos är (trodde det var den sista gitarrmogullåten). Min är en utmaning som aldrig antogs.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tis 19 sep 2017, 22:55

Grymt att någon (Hobo?) tolkade min och Bananens sommarplåga.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » tis 19 sep 2017, 23:05

Ja, det var oväntat :cool:
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav vikko98 » ons 20 sep 2017, 02:01

:smile:

Kommer en mer utförlig recension senare när jag har lyssnat lite mer...

Nu är det na-na som gäller...

/Niklas
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4462
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 00:00
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Laban » ons 20 sep 2017, 08:35

Hörde jag rätt??? "Jag måste gå upp och bajsa!" :tongue: :tongue: :tongue: :clapping:
Hemmagjord hårdrock:
http://www.manthraah.com
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1894
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 22:45
Ort: Lund

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Terge » ons 20 sep 2017, 11:12

Känner mig otroligt hedrad att för första gången i mitt liv ha blivit covrad av en annan artist!

Utförlig recension av hela battlet kommer i eftermiddag/kväll när jag hämtat mig lite
http://www.egonaut.se
Deliminati - ute nu på Mighty Music!
Användarvisningsbild
Terge
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4372
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 10:52
Ort: Borås, Västra Götaland

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » ons 20 sep 2017, 18:10

Dåligt med återkoppling [emoji52]. Första torde vara Bananen med tanke på produktionsvärde och allt annat. Lite långt förstaparti innan sången kom på, men antar att han ville bygga lite ambient feeling. Är själv skyldig till för långa låtar så vet hur det kan gå. Låter bra i alla fall, mycket detaljer och ett för gott hantverk överlag för detta forum.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav vikko98 » ons 20 sep 2017, 18:21

Feedback kommer, jag fick prioritera annat innan jobbet idag...

/Niklas
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4462
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 00:00
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav rocky67 » ons 20 sep 2017, 21:18

Även om jag inte deltog så finns jag med på ett hörn på något konstigt vis.
Användarvisningsbild
rocky67
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5369
Blev medlem: mån 20 aug 2007, 21:32
Ort: Uppsala

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » ons 20 sep 2017, 21:58

Låt ett är mycket riktigt min cover på terges dansband. Är seriöst missnöjd med sången men cubase ville inte som jag ville [emoji19]
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Pata » ons 20 sep 2017, 22:13

Aha ja! Jag blev ju covrad! Stort! Luslyssnar senare och kommer med hård kritik. Lovar.
Användarvisningsbild
Pata
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2535
Blev medlem: fre 15 feb 2008, 23:45

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » ons 20 sep 2017, 22:18

Bananskalle skrev:Låt ett är mycket riktigt min cover på terges dansband. Är seriöst missnöjd med sången men cubase ville inte som jag ville [emoji19]
Cubase är väl fett 90?
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Bananskalle » ons 20 sep 2017, 22:49

Apan skrev:
Bananskalle skrev:Låt ett är mycket riktigt min cover på terges dansband. Är seriöst missnöjd med sången men cubase ville inte som jag ville [emoji19]
Cubase är väl fett 90?
Och därför jag använder det :-/
Användarvisningsbild
Bananskalle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 9003
Blev medlem: mån 25 feb 2008, 22:03
Ort: Örby

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Laban » tor 21 sep 2017, 09:10

Jag är supernöjd med detta battle, några gamla favoriter dök upp i alternativa versioner och det är genomgående riktigt hög kvalitet. Jag älskar diskantbattles, de skänker mig så mycket glädje. Vi har gjort så mycket konstig musik tillsammas, det är helt fantastiskt! Nu kör vi 12 battles till!

1. Bananskalle tolkar Terges dansbandshit
Syntmästaren är igång igen. Mycket mysig version allt låter väldigt bra, nästan för bra. Bajskommentar, självklart så skrattade jag första gången jag hörde detta, även om jag anade att det skulle komma något.

2. Vikko gör Rockys/Labans sommar i Batz sur mer i Slayerversion
Jävlar vilket arr och vilka onda riff, till och med stämmor och grejer. Gitarrsolo, det är på tok för sällan vi får höra det i battles tycker jag, bra jobbat! Kul att höra få höra den underbara texten jag satt och skrev i en bil i Frankrike framföras återigen! Vikko måste vara en riktig språktalang, uttalet av Batz sur mer är flawless. Däremot är Franska västkusten faktiskt en väldigt trevlig plats.

3. Apan förnedrar Laban
Jaha, det var alltså såhär man skulle göra. Apan du har rätt, jag suger. Jag borde ha kämpat hårdare och tänkt utanför boxen med den här utmaningen. Hur som helst är det en tjusig och ångestbringande bit som spelats in.

4. Oidentifierad låt, oidentifierad upphovsman och kompositör
Det enda jag kan urskilja är ”du söker i sås” men jag känner inte igen dessa ord. Uteslutningsmetoden ger att detta måste vara Terge men låten förblir ett mysterium.

5. Apans första sommarhit framförd i tretakt av Hobo
Det här är en gammal favorit som jag själv övervägde att spela in men insåg att jag inte skulle kunna göra den rättvisa. Det här gick ju bra, Apans göteborgsrap ersätts med, vad är det, östgötska? Trumsamples i sann battleanda, stort plus!

6. Labans bidrag i battle 1 i redneckversion av Pata
Oj, vilken stor ära, det är en ny upplevelse att få en låt man själv petat ihop inspelad av någon annan! Och vilken insats! Här har det lagts ner mycket tid och antalet instrument är oändligt! En genomgående väldigt trevlig stämning i låten, fågelkvitter, pruttar, gäster som kommer, gubbljud, gubbumgänge och mysiga akustiska instrument. Musikaliskt är jag imponerad av tolkningen av melodin på slidegitarr och mandolin, till och med tonartsbytet är med! Man hör ju hur trevligt dom har i slutet på låten, jag skulle vilja vara där och spela med.

7. Rockys sommarhit från 2016 framförd av hmmmm Lukas är det va?
Svinebrä!!! Jag har alltid smyggillat denna låt fastän ljudbilden och sången skavt lite i mina känsliga öron men här hamnar allt på plats. Together you and I, så jävla snygg melodi med lätt nervöst vibrato som går rakt in i hjärtat. Tjusiga körer också samt extra mys med lapsteel och banjo!

8. Sista låten är bara jag som försökte ta till vara de fina melodierna i Bananskalles tututlåt.
Senast redigerad av Laban fre 22 sep 2017, 08:02, redigerad totalt 2 gånger.
Hemmagjord hårdrock:
http://www.manthraah.com
Användarvisningsbild
Laban
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1894
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 22:45
Ort: Lund

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Terge » tor 21 sep 2017, 09:11

Låt 1:
Bananskalle?!
Stort att bli covrad, första gången jag varit med om det.
Bra buildup i början som fullständigt skriker "belgisk bögklubb" och när den förlösande texten äntligen kickar in blir man inte besviken.
Lite Teddybears möter kleerup sådär.

Låt 2:
Riktiga trummor eller bara bra programmerat? Stort plus att inte gått "trigg och modern" på trumprodden.
Gött med lite riktigt D-beat; Kerry King hade gått loss på detta!
Bra sång.
En sommarlåtsutmaning som borde ha hela 2018 framför sig!

Låt 3:
Starkt pianointro! Apan?
Avantgarde-arr när det är som bäst!
Vad är det för kontrabasljud här? Plugg eller riktigt?

Låt 4:
Bästa battlelåten som gjorts i en ny, lite annorlunda tappning.
Folk som kan sin dödsdyrkarmetall kanske känner igen intro-arr stöld från en gammal Satyriconlåt.

Låt 5:
Redan vid introt insåg jag att detta kommer vara en milstolpe i battlehistorien!
MA Numminen möter Onkel Kånkel!
Släpp samplingsbiblioteket för försäljning, luta dig tillbaks och se miljonerna rulla in!
Stark joddling i slutet.

Låt 6:
Det är alltid bra att gå full-retard redan från början, sätter en bra nivå på resten av låten!
Gött dobrolir, bra text!


Låt 7:
Mer banjo på diskantbattlen! Oklart vilken låt det är som covrats här, känner inte igen den.
Bra countryvibe på denna hursom, sångaren låter inte helt olik Kent i Sator

Låt 8:
Laban gissar jag på, med tanke på det lite IA influerade sololiret.
Skönt att alla inte valde att gå full retard :)
Bra spelat!
http://www.egonaut.se
Deliminati - ute nu på Mighty Music!
Användarvisningsbild
Terge
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4372
Blev medlem: mån 10 dec 2007, 10:52
Ort: Borås, Västra Götaland

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tor 21 sep 2017, 10:17

Kontrabasen är så klart en Montage-preset. Det enda man behöver.

Jag brukar någorlunda kunna klura ut vem som gjort vad, denna gång var det svårare.
Senast redigerad av Apan tor 21 sep 2017, 10:18, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav lukas » tor 21 sep 2017, 12:44

1. Bananskalles otvivelaktigt igenkännliga arr. Det här blev både jävligt märkligt och jävligt roligt! Skitbra!

2. Det första jag tänkte var SLAYER! Riktigt skitigt och gött och ont! Texten sätter hela låten till nåt väldigt skruvat! Jag kan fan inte sluta headbanga till detta. Och då är jag inte nåt större fan av Slayer!

3. Rätt mycket ångest trots att det är så avskalat. Det blev väldigt filmiskt och gött!

4. Norsk svartmetall möter Finntroll. Roligt!

5. Sen kommer ju battlets höjdpunkt. Dessa samples är ju helt underbara! Får på nåt sätt svåra Stig Vig-vibbar när det gäller sången. Eller nä vänta lite! Anders Norudde i Hedningarna och Philemon Arthur & The Dung! Där är det! Helt fantastiskt! Komplett med Trazan och Banarnes Jodelahoho på slutet!

6. En helt ljuvlig hillbilly-cover på Labans låt. Man blir fan bara glad av denna!

7. Hade från början tänkt göra You Suck, men en riktigt jävla elak bacill slog till och jag låg utslagen ett par vecka med bland annat fyra dagar på isolerat rum på infektionskliniken. Istället kom jag att tänka på den här låten jag skrev förra året som jag skickade till Rocky när vi hade "skicka låt och låt nån annan sjunga"-battle (Battle 3). Tänkte att den får det allt bli trots att jag själv skrivit låten. Och jag ville ju leverera nåt. Hur som helst så blev den äntligen klar så varsågod! :) Lapsteelet är faktiskt min Green-tele jag köpte i början på sommaren och det enda countrylick jag kan :big: Banjon var lite marig att få till men det fick bli som det blev. Hade rejält ont i nävarna sen :big: Stort tack för kalasfeedback Terge & Laban!

8. Jahaja. Här har vi Laban. Den karln får mig alltid att vilja sluta spela gitarr. Satan vilken ton du har och så jävla smakfullt du spelar! Lite IA-vibbar här och där och det är ju aldrig fel! Snyggt!

Sammanfattningsvis grymt hög nivå i detta battle! Imponeras tammefan alltid!
Användarvisningsbild
lukas
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 3037
Blev medlem: tor 10 jan 2008, 15:34
Ort: Karlskrona

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tor 21 sep 2017, 13:13

Håller med om nivån. Det var nog mest Vikko jag hade svårt att placera, men uteslutningsmetoden borde lett mig rätt. Nåväl, han ska slå klart ha max heder av att gjort det mest Slayer-doftande bidraget någonsin (nästan mer Slayer än Slayer själva nu). Som Tege påpekar är skitigheten ett stort plus.
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav vikko98 » tor 21 sep 2017, 15:44

1. När Bananen gör sådant här så går det inte missta sig för att det är just Bananen som har gjort det. Det låter riktigt riktigt bra. Robotrösten, mjää, men bättre än ingen sång alls. Sen har jag alltid trott att Terge sjöng blör (vilket är västgötska för blöder för er som inte förstår). Är det dör?


3. Apans absolut bästa insats hittills, petar t.o.m. ned "The Claw". Förra battlet var det nära men nu så var det dags. Ditt uteblivna deltagande i B#9-10 har gett dig nya krafter. Seriöst så tycker jag att du ska jobba vidare på det här arret och göra något som är eget och riktigt ordentligt av det. Dina arpeggion är skitsnygga och ljudbilden är perfekt avvägd. Dina ångestförmedling-skillz är av världsmästarklass och det är ju självklart positivt.


4. Djuuuuuurrrrråååååssss psyyykååååsss Gääää-kååååsssssss psyyyykåååååssss. Skitbra Terge, jag hade själv planer på att göra en BM-version men gav upp den idén väldigt tidigt. Har du loopat gitarrerna? Om, inte är jag fruktansvärt imponerad av din högerarm (samt lite upphetsad)...


5. Hobo vet exakt var man ska lägga betoningarna, både musikaliskt och sångmässigt, för att göra något genialiskt. Jag har en känsla av att det döljer sig en riktigt bra låtskrivare i dig.


6. Det var här det började bli svårt vid första genomlyssningen, men det mesta föll på plats efter att ha lyssnat på alla låtarna och efter andra genomlyssningen var det 99 % solklart vilka som stod bakom vad, det här är Pata. Jag kopplade aldrig att det var "låten på radion" som sedan spelades, jag var för upptagen med att lyssna på detaljerna, men att det var en "dubbel" cover plockade jag direkt. Kul idé att göra en cover på mitt atmosfärintro ifrån B#12, tack, dessutom är det exakt 357,8 % bättre gjort.

Jag är jätteimponerad av din inspelning. Att instrumenten låter skitbra och spelandet dito är en sak i sig men att du har lyckats få verandaatmosfären och livekänslan så trovärdig är helt otroligt. Det låter 3-D och 360, som om man sitter mitt på verandan och har gubbarna runt omkring sig. Får mig att associera till en massa olika saker, framförallt 'Soup' av Blind Melon.

Berätta hur du gjorde, jag vill veta allt. Och som Terge sa: pengarna kan rulla in. [Edit] Såg nu att han menade Hobos pruttljud, men dina är bättre...

"Vinnaren"...


7. När denna låt gjordes första gången, skrev då Rocky sångmelodin? Det skulle bara göra det lite mindre meta, Lukas är ändå mest meta av oss alla som gör en cover på sig själv. Kul att höra den i en annan musikstil och det börjar höras att du blir bättre och bättre på att mixa. Vilket är något som många av oss har utvecklats mycket i det senaste 1½ åren.


8. Det var när jag hörde detta sista bidrag som jag kunde utesluta Laban som gissning till de bidrag jag var osäker på innan. Ditt melodisinne är både väldigt bra och oförutsägbart vilket gör det intressant att lyssna på. Nu vet jag inte om det är avsiktligt men jag gillar att det inte pitchar perfekt hela tiden, det refererar bara ännu mer till Bananens ångestfyllda sånginsats. Fick mig att gå och vissla och nynna på Köttbuss hela kvällen på jobbet igår.


2. Börjar med att tacka för alla snälla ord. Igår var det en bra dag på jobbet tills den sista kvarten, då tänkte jag på generalens inlägg... :smile:

Var det någon som plockade vilken låt som tolkades innan sången kom in? Jag slängde in liten ledtråd ibland skriken.

Jag lyssnade igenom alla Battle-bidrag och valde till slut ut några kandidater. Rent initialt så var första tanken att göra en nyinspelning på mitt JP-bidrag men det hade ju inte varit så roligt för er andra kanske. Jag sållade sedan ut till tre bidrag Rockys från B#1+B#11 och Willfolds (och vem det nu var) Pink Floyd-doftande bidrag i B#3. Det senare föll bort med en gång då jag inte kände att jag kunde göra något nytt av det. Sedan ville jag göra Rockys "R 'n R Machine" som om Primal Scream (när de fortfarande spelade rock) hade gjort den, lite mer upptempo och drivig men jag fick inte till det så då blev det bara sommarhiten kvar.

Som sagt, en Black Metal variant testades, en NU-metal variant likaså men det blev thrashen som vann. Men jag fick öva som en tok för att kunna spela skiten, åtskilliga timmar lades på att få första gitarren tight, dubbning var inte att tänka på. Men det som visade sig vara absolut svårast att få tight var refrängerna. Det är två av solona som kunde varit bättre men det är ju lite tidstypiskt ändå så jag lät det vara. Jag är speciellt nöjd med riffet i sticket för det låter som ett klassiskt Slayer-riff som de aldrig har gjort. Jag har inte medvetet snott något men förmodligen så har något band gjort riffen tidigare. I dagar efteråt så kändes det som om det satt ett hårstrå på tröjärmen som killade bakom högra armbågen, jag letade som en tok efter det där jävla hårstrået men hittade det aldrig. Men sen började det ila lite istället så jag hade klämt till en nerv när jag i timtals körde mina down-strokes och solon.

Det var svårt att få med alla ord och tungan vrickade sig ganska ofta men de slutade med att jag bara fick skära bort ett ord, vilket jag är nöjd med. När det gäller uttalet så hittade jag en bra sida när jag spelade in "Se Humilde": http://www.forvo.com (https://fr.forvo.com/word/batz-sur-mer/). Det är privatpersoner som lägger in uttalen och då blir det ofta något annat än superkorrekta lexikonuttal.

När det gäller trummorna så gjorde jag som jag har gjort de senaste bidragen (för att spara ofantligt mycket tid) då jag har hittat lite juste miditracks i AD och, lagt till, tagit bort, putsat lite här och var. Ofta brukar det låta lite triggat om de där filerna men det går att ordna. Sen jobbade jag ganska mycket med att hitta rätt kit och få dem att låta skitig 80s-thrash. Tape-plugg, dist och ett "80-tals" reverb.

Men det som är pricken över i är att masteringen sköttes av en ytterst inkompetent ljudtekniker som vi kan kalla "Brödfrukthuvud" som enligt egen utsago: - "Kört allt genom ett reverb (oskön livekänsla/replokal), tapedist som faktiskt också distar (full inspelningstekniker-82) och slutligen klippa bort bas och diskant (dåtidens frekvensåtergivning på halvrisiga band)". :thumbup: :punk: :clapping: :punk: :thumbup: Låter bra, eller hur?

Jag gjorde även egen master där målet var att få det att låta som att det är överstyrt inspelat från en sliten LP till kassett av en novis 13-åring med Viktorius-plansch ifrån OKEJ på sovrumsdörren. Det enda jag saknar är en bra tapeflutter, de jag hittade var så extrema även på de lägsta inställningarna. Jag ville ha ett lite subtilt svajande kassettband:

https://www.dropbox.com/s/i6w1j9vxwfyhz ... t.wav?dl=0

Här också "Re-mastered for CD"-versionen:

https://www.dropbox.com/s/5l9pkiszvmyph ... d.wav?dl=0

Gjorde ett omslag, googlade först på "cut off leg", det skulle jag aldrig ha gjort:

Senast redigerad av vikko98 tor 21 sep 2017, 15:48, redigerad totalt 2 gånger.
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4462
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 00:00
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav Apan » tor 21 sep 2017, 16:30

För de som mot förmodan inte hört originalet av min låt, kommer den här i två tappningar. Först gammal och tuffast, sen tightare nyinspelning:
https://open.spotify.com/track/04onDy5kIGE0v8W2TC0TIw
https://open.spotify.com/track/46H1TAXHfspyj442pTQohs
Användarvisningsbild
Apan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8386
Blev medlem: ons 15 sep 2010, 22:30
Ort: Göteborg

Re: Battle #12 Länk och eftersnack

Inläggav vikko98 » tor 21 sep 2017, 16:48

Din version är mycket bättre...

/Niklas
"A song has to appeal sentimentally, intellectually, physically, visceraly, dig deep down into your soul and suck you into it. After that, of course, it'd be a matter of taste." - Kim Thayil

www.soundcloud.com/vikko98
Användarvisningsbild
vikko98
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4462
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 00:00
Ort: Göteborg

Nästa

Återgå till Musikforum

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster

  • Reklam