Apan skrev:Strutsandet av det uppenbara, del 37.
+1 = 38.
Apan skrev:Strutsandet av det uppenbara, del 37.
Apan skrev:Apan skrev:Strutsandet av det uppenbara, del 37.
+1 = 38.
Bananskalle skrev:Apan, kära internetriddare, vad vill du egentligen ha sagt i tråden "Visa din Ibanez"
Vinyljunkie skrev:Grejen är den att jag aldrig någonsin sett någon stå på en scen och spela på en 777SK, LNG eller DY, eller nån av swirl-modellerna i nån video. Ej heller på nåt skivomslag. Upplys mig gärna om motsatsen.
Orsaken torde vara ren feghet.
Bananskalle skrev:Apan, kära internetriddare, vad vill du egentligen ha sagt i tråden "Visa din Ibanez"
Krippa skrev:Vinyljunkie skrev:Grejen är den att jag aldrig någonsin sett någon stå på en scen och spela på en 777SK, LNG eller DY, eller nån av swirl-modellerna i nån video. Ej heller på nåt skivomslag. Upplys mig gärna om motsatsen.
Orsaken torde vara ren feghet.
Harry i Shotgun Messiah lirade på en VDY videon till Shout it out.
Apan skrev:Det är WoR-nivå på härledningsförmågan här. Detta tål tydligen att upprepas: bara för att man inte gillar neonfärger, betyder det inte att man inte gillar någon annan färg än svart. Jag har många gånger uttalat mitt ogillande för svarta gitarrer, eftersom de är väldigt tråkiga. Neonfärger används ganska lite överlag, beroende på att de flesta inte tilltalas av dem. Att inte vilja ha en rosa gitarr behöver inte vara feghet, det kan också handla om att ha en fungerande syn.
Hellfire666 skrev:Den har simmat ut ur bild.
Laer skrev:Nu var det jävligt mycket inte-Ibanezer här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster